|
کدخبر: 178460

زلاتان ایرانی گزینه جانشینی زلاتان واقعی!

شرایط نقل و انتقالاتی میلان در این تابستان به وضعیت زانوی زلاتان ابراهیموویچ بستگی دارد

ورزش زلاتان ایرانی گزینه جانشینی زلاتان واقعی!

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه سوئدی میلان در اواخر فصل ۲۱-۲۰۲۰ با مصدومیتی جدی روبه‌رو شد و به همین علت هم یورو ۲۰۲۰ را از دست داد. میلان در نظر داشت با توجه به سن بالا و وضعیت بدنی زلاتان، یک مهاجم ذخیره مطمئن بخرد و فعالیت‌ها در این راستا را شروع کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بسیاری از هواداران میلان می‌خواهند مدت دقیق ریکاوری زلاتان ابراهیموویچ را بدانند و تا ده روز دیگر مشخص می‌شود زلاتان دقیقا تا چه زمانی قادر به بازی نخواهد بود. فرضیه جراحی نیز وجود دارد که در این صورت زلاتان ماه‌ها قادر به همراهی میلان نخواهد بود. با وجود تمدید قرارداد اولیویه ژیرو با چلسی، میلان همچنان مایل است این گلزن باتجربه فرانسوی را به تیمش اضافه کند اما در صورت شدید بودن مصدومیت زلاتان فقط جذب ژیرو کافی نخواهد بود و آنها جذب یک مهاجم جوان را هم هدف قرار می‌دهند.

میلان دو گزینه دارد؛ اولی سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله زنیت و تیم ملی ایران است که فقط یک فصل دیگر با زنیت روسیه قرارداد دارد. تماس‌های اولیه میان میلان و سردار آزمون برقرار شده اما فعلا چیزی جدی نشده است. آزمون توانسته در ۶۴ بازی لیگ روسیه، ۴۵ گل بزند و در تیم ملی ایران هم آمار بسیار خوبی دارد. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن که وضعیت خوبی در این تیم ندارد گزینه دیگر میلان است اما با توجه به گران نرخ بودن او، میلان فرضیه جذب قرضی این بازیکن را دنبال می‌کند. در صورت جدایی رافائل لیائو و پتر هوگه از میلان، وضعیت بودجه‌ای این تیم بهبود خواهد یافت و در این صورت فروش این دو بازیکن با نرخ خوب (حداقل ۲۵ میلیون یورو و ۱۵ میلیون یورو)، این احتمال وجود دارد که روسونری برای جذب جاکومو راسپادوری، پدیده ساسولو که همراه با ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ حاضر است، اقدام کند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها