|
کدخبر: 169589

هزینه سنگین الهلال برای حذف استقلال

مدیران الهلال پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارند مربی سابق خود ژرژ ژسوس را به این تیم بازگردانند.

ورزش هزینه سنگین الهلال برای حذف استقلال

تیم فوتبال الهلال که با حضور در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسید کار آسانی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد، شب گذشته به سختی و تنها به دلیل تساوی دیدار الدحیل و الاهلی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و این تیم تا آستانه حذف از این رقابت ها نیز پیش رفت ولی در نهایت آبی های شهر ریاض جواز صعود را به دست آوردند.

پس از صعود سخت الهلال، مدیران این تیم به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال تغییرات بر روی نیمکت تیمشان هستند. پس از نتایج ضعیف الهلال در لیگ حرفه ای عربستان، آنها رازاوان لوچسکیو را اخراج و روجریو میکال مربی تیم جوانان خود را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که اکنون آبی های ریاض به دنبال تغییر دیگری بر روی نیمکت تیمشان هستند.

روزنامه الریاضیة عربستان نوشته است که مدیران الهلال به دنبال استخدام ژرژ ژسوس سرمربی فعلی بنفیکا هستند. ژسوس که در سال 2018 هدایت الهلال را برعهده داشت، در 20 بازی با این تیم صاحب 15 پیروزی، 4 تساوی و یک شکست شد و با این تیم عنوان قهرمانی سوپرکاپ عربستان را از آن خود کرد اما پس از حضوری کوتاه در ریاض، از این تیم جدا شد و به فلامینگو برزیل پیوست.

ژرژ ژسوس سابقه 3 قهرمانی لیگ برتر پرتغال با بنفیکا و 5 قهرمانی لیگ کاپ با بنفیکا یک قهرمانی با اسپورتینگ لیسبون در این جام را دارد. او در فصل 2019-2020 با فلامینگو قهرمانی لیگ و سوپرکوپای برزیل را دارد و در فصل 2018-2019 نیز با فلامینگو قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی، لیبرتادورس را به دست آورد.

این مربی با سابقه و کارنامه دار که قهرمانی های فراوانی کسب کرده، اکنون به همراه بنفیکا در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال حضور دارد و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده است که البته تا تابستان 2022 نیز با این تیم قرارداد دارد. باید دید مدیران الهلال موفق خواهند شد او را به خدمت بگیرند یا خیر. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها