|
کدخبر: 155295

پرسپولیس تنها میزبان ایران در آسیا؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی قرار است فردا وضعیت میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کند که گمانه زنی‌ها از انتخاب میزبان این بازی‌ها بالا گرفته است.

ورزش پرسپولیس تنها میزبان ایران در آسیا؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کشورهای مختلف برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را گرفته است و طبق اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران قرار است فردا وضعیت میزبانی در لیگ قهرمانان مشخص شود.

AFC پیش از این تصمیم گرفته بود بازی‌های هر گروه را در یکی از کشورهای همان گروه به صورت متمرکز برگزار کند. بر همین اساس کشورهای عراق، ایران، عربستان، قطر و امارات برای گرفتن میزبانی بازی‌های گروه خود درخواست خود را به AFC ارسال کردند اما حالا یک سایت عربی از احتمال بر هم خوردن معادلات کنفدراسیون آسیا خبر داده است.

سایت «گل» عربی شب گذشته مدعی شد AFC به فدراسیون‌هایی که خواهان میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا هستند اعلام کرده که ممکن است همانند سال قبل، قطر به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شود. دلیل این مسئله هم محدودیت‌هایی است که بعضی از کشورها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند.

این سایت در ادامه اعلام کرد اگر تمام مسابقات در قطر برگزار نشود، به ترتیب عربستان میزبان گروه اول، امارات میزبان گروه دوم، قطر میزبان گروه سوم و چهارم و ایران میزبان گروه پنجم خواهد بود.

عربستان به دلیل مشکلاتی که با ایران دارد، قادر به میزبانی از نمایندگان ایران نیست و به همین خاطر تیم الهلال در گروه اول می‌تواند شرایط میزبانی داشته باشد چرا که در این گروه تیم ایرانی حضور ندارد.

در گروه پنجم لیگ قهرمانان تیم‌های پرسپولیس ایران، گوا هند و الریان قطر حضور دارند و در صورتی که AFC از فرمول دوم خود استفاده کند، پرسپولیس شانس میزبانی در آسیا را خواهد داشت.

 

منبع: مهر

ارسال نظر