|
کدخبر: 148406

برنامه ویژه شرکت پست برای نمایشگاه کتاب امسال + فیلم

مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد علاوه بر بیش از ۱۲۰۰ دفتر پست، مراکز سیار نیز در مناطق تجمع جغرافیایی خدمت رسانی در نمایشگاه مجازی کتاب را انجام خواهند داد.

نمایشگاه

رمضان‌علی سبحانی‌فر با بیان اینکه نمایشگاه مجازی، محدودیت مکانی و زمانی ندارد و هر تعداد ناشر از هرکجای ایران می‌توانند در فضای مجازی غرفه بگیرند، افزود: علاوه بر این، در نمایشگاه مجازی کتاب، دیگر نیازی نیست که ناشران همچون گذشته، برای تهیه غرفه یا انتقال کتاب ها هزینه پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۲۰۰ دفتر پست در کشور آماده خدمت رسانی ویژه برای نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند و علاوه بر آن، مراکز سیار پست نیز در مناطق تجمع جغرافیایی انتشارات ها و در استان ها حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیست و‌چهار ساعته بودن نمایشگاه مجازی کتاب تهران را از مزیت‌های آن دانست و گفت: فضای مجازی هزینه را برای ناشران و خریداران کاهش داده است. درواقع مخاطبان بدون محدودیت زمانی و مکانی از این نمایشگاه مجازی بازدید می‌کنند که فرصت خوبی است. انتظار من این است که نمایشگاه مجازی کتاب تهران از نمایشگاه فیزیکی شلوغ‌تر خواهد بود.

سبحانی‌فر درباره نوع بسته‌بندی کتاب بیان کرد: برابر با استانداردها، جعبه‌هایی تعبیه شده که کتاب را محفوظ نگه می‌دارد ناشران برای حفظ کتاب می‌توانند از این لفاف استفاده کند. وقتی مردم خرید کردند بر اساس پروتکل‌های طراحی شده پیامی حاوی بارکد صادر شده برای مخاطب ارسال می‌شود و از زمان تحویل بسته خود به پست مطلع می‌شود؛ از این زمان تعهد ما آغاز می‌شود و تلاش ما بر این است که در بازه زمانی تعریف شده این مرسولات را به دست مردم برسانیم. همچنین وقتی بسته به دست مصرف کنند رسید برای ناشر و متقاضی پیام تحویل ارسال می‌شود.

منبع: شبکه خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها