|
کدخبر: 130851

برگزاری نمایشگاه «بیمه لایو ۲۰۲۰» در سایه کرونا

همزمان با ۱۳ آذر و روز بیمه، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه کشور به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

نمایشگاه برگزاری نمایشگاه «بیمه لایو ۲۰۲۰» در سایه کرونا

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه کشور با عنوان «بیمه لایو ۲۰۲۰» به صورت آنلاین و با شعار «صنعت بیمه؛ زنده با شما» با مشارکت شرکت‌های بیمه، برگزار خواهد شد.

با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور و به منظور پیشگیری از گسترش این بیماری مقرر شد، مراسم روز بیمه در امسال، با تغییراتی برگزار شود. در این راستا، بر اساس مصوبه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه، به صورت آنلاین برگزار می‌شود تا همه فعالان صنعت و به‌ویژه عموم مردم در سراسر کشور، به آن دسترسی داشته باشند و طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه کند.

این نمایشگاه آنلاین که با حضور فعال بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سندیکای بیمه‌گران، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌ها، استارآپ‌ها و فعالان حوزه صنعت برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌ها، ضمن معرفی دستاوردها و خدمات خود به طیف وسیع‌تری از مردم در سراسر کشور، زمینه توسعه فرهنگ بیمه را فراهم کنند.

نمایشگاه آنلاین بیمه لایو ۲۰۲۰ که از روز ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۹ همزمان را با روز بیمه آغاز می‌شود و پنج روز ادامه خواهد داشت، دارای دو بخش تلویزیونی و واقعیت مجازی است.

در کنار دو بخش اصلی نیز ورک‌شاپ‌ها، مشاوره‌های آنلاین و جلسه با مدیران شرکت‌های بیمه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

منبع: صدای بورس

ارسال نظر