|
کدخبر: 231079

بیوگرافی علی یاسینی خواننده پاپ + لیست آهنگ ها

موسیقی بیوگرافی علی یاسینی خواننده پاپ + لیست آهنگ ها

در این مقاله تصمیم گرفته ایم که به شما راجب یکی از محبوب ترین خوانندگان این روزها ، یعنی علی یاسینی بگم . شاید بشه گفت قشر جوان و جوان پسند در ایران ، دیگه طرفدار هر آهنگی هستند ! منظورم اینه که اگر کسی آهنگ های یاس را که به سبک رپ هست  گوش کنه ، دیگه آهنگ های پاپ بهنام بانی و علی یاسینی رو گوش نمیده . آهنگ های پاپ بسیاری رو داریم که عملکرد فوق العاده ایی در ارشاد مردم داشته اند . درواقع مردم ایران در بدترین شرایط زندگی هم ، نیاز به یک دلخوشی و متحرک نیاز دارند که به خودشون دلخوشی بدهند .

این روزها آهنگ های علی یاسینی و دیگر خواننده های معروف پاپ کشورمون ، یکی از دلخوشی های روزمره مردمه ! در ادامه قراره بیشتر راجب زندگینامه خواننده محبوبی مثل وی حرف بزنیم . پس اگر طرفدار این خواننده هستید ، گسترش نیوز را تا انتهای این مقاله همراهی کنید .

یکی از وبسایت هایی که همه آهنگ های جدید و روزمره محبوب رو منتشر میکنه ، وبسایت دلسا موزیکه ! شما توی این وبسایت میتونید آهنگ های ریمیکس از پاپ ، آهنگ ها و آلبوم های خوانندگان را پیدا کنید . اگر تابحال به آهنگ های شاد یا ریمیکس های شاد گوش نداده اید ، حتما یک بار امتحان کنید . این دسته از آهنگ ها فوق العاده اند. یکی از فواید دلسا موزیک ، اینه که شما میتونید هر آهنگی رو توش پیدا کنید . این قابلیت این وبسایته و علاوه بر این هم شما میتونید بیوگرافی خواننده های محبوب خود را پیدا کنید . شما با مراجعه به صفحه دانلود اهنگ ریمیکس شده بهترین موزیک های ریمیکس شده خوانندگان ایرانی را گوش کنید و دانلود نمایید.

بیوگرافی علی یاسینی خواننده پاپ

علی یاسینی یکی از خوانندگان جوان در عرصه موسیقی پاپ کشور است که موفق شده در مدت کوتاهی مخاطبین و طرفداران قابل توجهی را در موسیقی  پاپ به خود جلب کند. این خواننده در تاریخ ۱۴ آذر سال ۱۳۷۵ متولد شده است . البته برخی از منابع دیگر تاریخ تولد این خواننده را متفاوت بیان میکنند . به گونه ایی که سال تولد دیگری که برخی سایت ها اعلام میکنند ، ۱۲ آذر سال ۱۳۷۳ است. در مورد میزان تحصیلات او باید بدانید که این خواننده جوان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته معماری است.

جالب اینجاست که این خواننده هم مانند محسن یگانه و دیگر هنرمندان ، عرصه موسیقی را با نواختن گیتار شروع کرده است .در حال حاضر  آهنگساز و ترانه سرا است و هم خواننده خوبی به شمار می رود. یاسینی با موسسه فرهنگی و هنری آراد فعالیت هنری دارد. وی حدود سه سال است که به صورت حرفه ای در عرصه موسیقی فعال است.

ازدواج علی یاسینی

علی یاسینی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است . بنابراین اگر عکسی از وی و همسرش را در جایی مشاهده کردید بدانید که کذب است و شایعه ای بیش نیست.

در مورد علی یاسینی بیشتر بدانید

این خواننده جوان در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است. او دارای یک خواهر است.  یاسینی فعالیت هنری خود را از از سال ۱۳۸۷ و وقتی که ۱۲ ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد و آرام آرام وارد حیطه ترانه سرایی شد و بعد هم خوانندگی تا اینکه او موفق شد تا در سال ۱۳۹۴ در سن ۱۸ سالگی نخستین آهنگ اش را منتشر کند. آهنگ افسردگی علی یاسینی نخستین آهنگ او به شمار می رود.

علی یاسینی در مورد چگونگی گذران اوقات فراغت اش گفته است که اکثر وقت خود را صرف تمرین و تکرار موزیک و ترانه خوانی می کند تا در این حیطه به تبحر لازم برسد. او گفته است که بیشتر زمانش را صرف موسیقی و تنظیم آن می کند و تلاش دارد تا با خلاقیت خاصی که دارد، کارش با سایر خوانندگان متفاوت باشد.

آهنگ های شاد ریمیکس شده علی یاسینی را حتما از تارنمای دلسا موزیک دریافت نمایید چرا که این موسیقی ها توسط بهترین دی جی های ایران ری میکس شده است.

زندگینامه علی یاسینی

علی یاسینی چگونه به شهرت رسید؟

یاسینی بعد از انتشار قطعه افسردگی خود، کارش را ادامه دارد و در سال ۱۳۹۵ دومین ترانه خود را منتشر کرد. آهنگ تلخ  یاسینی دومین آهنگ او به شمار می رود. با این آهنگِ دوم، وی و صدایش برای مخاطبان دنیا موسیقی معرفی شد. او کارش را با قدرت ادامه داد و آهنگ دیگری را منتشر کرد. آهنگ نترس علی یاسینی باعث شد تا او به شهرت زیادی دست پیدا کند.

همکاری علی یاسینی با سایر خواننده ها

این خواننده در کارنامه هنری اش تجربه آهنگسازی برای خوانندگان صاحب نام در عرصه موسیقی کشورمان را دارد. از جمله او کار آهنگسازی و شعر آهنگ منو اصلا ندید رضا گلزار، آهنگسازی و شعر برای آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری و آهنگسازی آهنگ یه چیزی میگه نه برای یاسین ترکی را انجام داده است. گفتنی است که علی یاسینی علاوه بر گیتار، در نواختن گیتار بیس، پیانو، سه تار و کیبورد هم مهارت دارد.

علی یاسینی و اجرای کنسرت

یاسینی تا کنون موفق شده است تا در تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۷ در حالی که ۲۲ سال سن داشت و عنوان جوان ترین خواننده پاپ را هم یدک می کشید، در تالار وزارت کشور روی صحنه برود و اجرای کنسرت داشته باشد. او در این کنسرت خود منتخبی از قطعات محبوب خود را برای مخاطبان اجرا کرد.

اینستاگرام علی یاسینی

این خواننده جوان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله علی یاسینی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس aliyasini است که شما هم می توانید به مراجعه با آن و فالو کردن این هنرمند هم او را مورد حمایت قرار داده و هم از جدیدترین اخبار در مورد او از جمله در مورد آهنگ های جدید علی یاسینی مطلع شوید و در ضمن عکس های جدیدش را هم می توانید در این پیج مشاهده کنید.

اهنگ های علی یاسینی

نگاه

بارون

یه وقتایی

خنده‌هامو دوست داشت

نرو

افسردگی

کجایی

میخندم

تلخ

تهران

مثل برف

یه ثانیه

بی تعبیر

تو دیوونه بودی

بعد تو

راه بیا

اگه به من بود

نترس

این روزا

ما با هم خاطره داریم

انگار نه انگار

راجبش نگید

ازم دور شین

به چی زل میزنی

جنگ

آهنگ های علی یاسینی

جمع بندی :

مطالب این مقاله ، حول محور  زندگینامه ارزشمند و آموزنده علی یاسینی گذشت . همچنین در طول مقاله چندتا از آهنگ های این خواننده رو بهتون معرفی کردیم . شما میتونید این اهنگ هارو ( تک تک شون رو ) به صورت کاملا رایگان و قابل دسترس ، در دلساموزیک پیدا کنید .

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها