|
کدخبر: 221704

بهنام بانی با قیمت قبل از کرونا کنسرت میدهد؟!

محمد حاتم‌پور، تهیه‌کننده و کنسرت‌گذار می‌گوید سال‌های گذشته که در تالار هتل لاله پارک تبریز، محل کنسرت ۱۷ آذرِ بهنام بانی کنسرت می‌گذاشته، ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ صندلی در اختیار داشته و هم‌اکنون و در پی شیوع کرونا، مجوزی که گرفته ۴۸۰ صندلی قابل فروش بوده و با احتساب بلیت‌های مهمان، ۴۲۰ تا ۴۳۰ صندلی با متوسط قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان در اختیار داشته است.

موسیقی بهنام بانی با قیمت قبل از کرونا کنسرت میدهد؟!

برگزاری کنسرت در ایران، پس از ۲۲ ماه تعطیلی (از اسفند ۱۳۹۸ تا آذر ۱۴۰۰) در پی شیوع کرونا، با کنسرت بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ در تالار هتل لاله پارک تبریز شکسته می‌شود.

کف و سقف بلیت کنسرت او که چهارشنبه هفته آینده، ۱۷ آذر روی صحنه خواهد رفت ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است. بانی در این روز، در دو نوبت ۱۸ و ۳۰: ۲۱ روی صحنه خواهد رفت و بلیت کنسرتش نیز که طبق اعلام محمد حاتم‌پور، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر با استفاده از تنها ۵۰ درصد ظرفیت سالن فروخته‌شده، تمام یا اصطلاحا سولداوت شده است.

پیش از بهنام بانی در تبریز، تعدادی از خوانندگان پاپ نیز پس از تعطیلی طولانی‌مدت اجراهای زنده در ایران، با کف و سقف ۱۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در جریزه کیش روی صحنه رفتند.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر