|
کدخبر: 202406

علت اصلی جدایی مهراد جم از دنیا / دیدار با هواداران در پل طبیعت + فیلم

بازگشت جنجالی مهراد جم به تهران و دیدار با هوادارانش در پل طبیعت با حدس و گمان های فراوانی در مورد علت اصلی جدایی او از دنیا جهانبخت همراه شد.

موسیقی علت اصلی جدایی مهراد جم از دنیا / دیدار با هواداران در پل طبیعت + فیلم

مهراد جم خواننده نام آشنایی است که در مدت زمان کوتاهی با دو تک آهنگ «غمت نباشه» و «شمال» به شهرت گسترده ای رسید اما در کمال ناباوری با خروج از کشور و  ازدواج با یک اینفلوئنسر پرحاشیه به نام دنیا جهانبخت، تعجب مخاطبانش را برانگیخت!

مهراد-دنیا

مهر ماه سال گذشته بود که دنیا جهانبخت به طور غیر مستقیم از ورود فرد جدیدی به زندگی اش خبر داد. مهراد جم همان فرد تازه وارد شده به زندگی دنیا جهانبخت بود که در ادامه باعث شد مسعود جهانی در پی بیانیه ای قطع همکاری خود را با مهراد جم اعلام کند.

حواشی برگشت مهراد جم به ایران

در اواسط شهریور ماه بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در پی توئیتی از بازگشت مهراد جم به ایران خبر داد. این خبر با حدس و گمان های فراوانی در مورد احتمال جدایی مهراد جم از دنیا جهانبخت و بررسی دلایل آن همراه شد.

 

مهراد جم

دنیا جهانبخت که در ماه های اخیر خبر بارداری او به گوش رسیده بود در قالب یک استوری خبر برگشت مهراد جم به ایران را تایید کرد و در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به خواسته مهراد جم و خانواده اش احترام می‌گذارم و به تنهایی پسرم را بزرگ خواهم کرد.»

دنیا جهانبخت بچه مهراد را باردار است؟

یک فعال رسانه ای در اوایل زمان اعلام بارداری دنیا جهانبخت از مهراد جم گفت: دنیا جهانبخت از مهراد جم باردار نیست. این ادعای جنجالی در حالی به گوش رسید که دنیا از داشتن آزمایش های دی ان ای که ثابت می کند پدر فرزندش مهراد جم است، خبر داد.

علت اصلی طلاق مهراد جم از دنیا جهانبخت چیست؟

شنیده ها حاکی از این است که مهراد جم به دلیل داشتن بدهی به مدیر برنامه سابقش یعنی هادی حسینی به ایران برگشته است. در تازه ترین خبرها مهراد جم با حضور در پل طبیعت با هوادارانش دیدار کرده و ویدئوی جدیدی در این مورد به اشتراک گذاشت که در ادامه می توانید این ویدئو را تماشا کنید.

مهراد جم را بیشتر بشناسید

محسن سعیدی کیا متولد در مرداد ماه سال ۱۳۷۶ در آبادان به دنیا آمد و به مهراد جم در بین مخاطبانش شناخته می شود. فعالیت هنری او در ابتدا با ترانه سرایی و آهنگسازی برای میثم ابراهیمی به اسم « جان جان» در بهمن سال ۹۷ برمی گردد.

شاید برایتان جالب باشد که مهراد جم در سن ۱۴ سالگی تجربه بازیگری هم داشته است. او در سال ۱۳۹۰ در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار ایفای نقش کرد و اتفاقا در این مجموعه سکانس آواز خوانی هم داشت که با استقبال روبرو شد.

اولین تجربه کنسرت او، بهمن سال ۱۳۹۸ در جزیره کیش و با حاشیه های عجیبی برگزار شد. مهراد جم در این کنسرت به دلیل فریادهای بدون دلیل و حرکت های عجیبش حاشیه ساز شد و می توان گفت این کنسرت با استقبال مخاطبانش روبرو نشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها