|
کدخبر: 266024

قاتل پرسپولیس در یک قدمی استقلال

سرانجام سرمربی جدید استقلال و جانشین فرهاد مجیدی مشخص شد. ریکاردو ساپینتای پرتغالی سکان هدایت آبی ها را در لیگ بیست و دوم بر عهده گرفت.

فوتبال قاتل پرسپولیس در یک قدمی استقلال

ساپینتو به‌صورت رسمی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد. مرد ۴۹ ساله پرتغالی قرار است هدایت آبی‌ها را در فصل جدید برعهده بگیرد.

سرمربی جدید استقلال امیدوار است با اتحاد و همدلی، موفقیت و قهرمانی استقلال باز هم تکرار شود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال با اظهار خوشحالی از توافق با این باشگاه و پذیرش هدایت این تیم گفت: این باعث افتخار و خوشحالی من است که به عنوان سرمربی تیم استقلال کار خودم را آغاز می‌کنم. می‌دانم به بزرگ‌ترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان پیوسته‌ام که هواداران فوق العاده‌ای دارد. مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

مجتبی-جباری

مرد پرتغالی دو دستیار خارجی را به تهران می آورد و مقرر شده که یک دستیار ایرانی نیز در کنار او قرار گیرد. شنیده ها حاکی از آن است که دستیار ایرانی، مرد محبوب آبی ها مجتبی جباری خواهد بود.

  • پرسپولیس کبیر ارسالی در

    این تیتر شما واقعا بی ادبیه متاسفم براتو ن یعنی چی قاتل پرسپولیس این اقا کجاش ب ه باشگاه بزرگ پرسپولیس میخوره متاسفم واس ه خبرگذاریتون

  • سرخ کابوس ابی ارسالی در

    بهش دروغ نگین استقلال 6 / ششمین تیم برتر ایرانه نه بزرگتری بعد عدد 6 مقدسو براش توضیح بدین بغد بگین آقای گل فوتبال کشورش ون پرسپولیسیه که سرور استقلاله

  • ناشناس ارسالی در

    ما که هنوز چیزی ازش ندیدیم فقط حیف این ه مه دلار باد هوا رفت حیف شد حیف

  • ناشناس ارسالی در

    فک کنم هواداران پیروزی یادشون رفته که تو چهار تا باخت متوالی چه بلاهایی مجتبی جباری که سرشون نیاورد ... از پاس گل تا گل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها