|
کدخبر: 178640

جدایی کومان از بایرن مونیخ قطعی شد

به نظر می‌رسد که باید جدایی کینگزلی کومان از بایرن مونیخ را قطعی تلقی کرد.

کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰-۲۰۱۹ گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در این موفقیت آنها ایفا کرده باشد.

اما مدتهاست شایعات زیادی در رابطه با آینده کینگزلی کومان مطرح می‌شود. گزارش ها حاکی از آن است مذاکرات بایرن مونیخ با ستاره فرانسوی در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده و امیدها برای ماندگار شدن کومان در جمع باواریایی ها به کمترین حد خود رسیده است. حتی اخیراً بیلد مدعی شد که بایرن به طور کامل از تمدید قرارداد با این بازیکن ناامید شده و حاضر است به پیشنهادات مناسب برای او جواب مثبت بدهد.

در همین ارتباط منبع فرانسوی RMC نیز گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که کینگزلی کومان تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود. در این گزارش ادعا شده که ستاره فرانسوی از رفتار باشگاه با خود راضی نیست و حقوق پیشنهادی بایرن برای تمدید قرارداد نیز با انتظارات او کاملا فاصله دارد.

همچنین  RMC ادعا کرده که بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و عملکرد درخشان احتمالی او در یورو می‌تواند تیم های خواهان این بازیکن را به پرداخت این پول اغوا کند. این در حالی است که از منچستر یونایتد به عنوان جدی ترین مشتری کومان نام برده می‌شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها