|
کدخبر: 161130

حسینی: حریف توانست از یک اشتباه ما استفاده کند

سرمربی ذوب آهن می گوید که داور باید با بازیکنی که موجب آسیب دیدگی شهاب گردان شد، برخورد می کرد.

فوتبال حسینی: حریف توانست از یک اشتباه ما استفاده کند

مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن پس از شکست مقابل پیکان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: قبل از اینکه ما روی یک شوت استثنایی از جانب بازیکن حریف گل بخوریم، بازی پایاپایی بود. بعد از گل هم کل بازی در اختیار ما بود و حریف عقب نشست. همه راه ها را بسته بودند. تا جایی که توانستیم سعی کردیم با اضافه کردن نیروهای تهاجمی فشار بیشتری روی دروازه پیکان ایجاد کنیم. در مجموع در روزی که به ندرت خلق موقعیتی روی دروازه‌ها اتفاق افتاد، حریف توانست از یک اشتباه ما استفاده کند و بازی را ببرد.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خودتان دیدید که مهاجم آنها با یک بی احتیاطی باعث شد دروازه بان شماره یک ما مصدوم شود و یک تعویض اجباری داشته باشیم. نمی دانم چرا داور از این صحنه به راحتی گذشت. به نظر من باید مهاجم آنها جریمه می شد. نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم اما دیدید که با یک حرکت خشن بازیکن حریف، ما گلر اولمان را در ابتدای بازی از دست دادیم و این اتفاق یک ضربه به تیم ما بود.

حسینی درخصوص خالی بودن نیمکت ذوب آهن و کمبود بازیکن باتجربه برای کمک به این تیم گفت: ما همین بازیکنان را در اختیار داریم و باید هنر این را داشته باشیم تا از توانایی های آنها استفاده کنیم. ما وقت غر زدن و نق زدن درباره تیم بستن را نداریم. واقعیت این است جذب بازیکن در نیم فصل خیلی سخت است و تیم ها بازیکنان خوبشان را به تیمی نمی دهند. داشته هایمان همین بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با کار و انرژی بیشتر، از این بچه ها بازی بیشتری بگیریم.

وی درخصوص موضع باشگاه ذوب آهن درباره جدایی مجتبی حقدوست نیز گفت: لطفا درباره بازی صحبت کنید.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها