|
کدخبر: 157992

صحبت های اسطوره پاراگوئه درباره مرگ مارادونا

خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه بان اسطوره ای پاراگوئه، راجع به مرگ دیگو مارادونا صحبت کرده و پزشکان او را مقصر اصلی در جان سپردن مارادونا دانسته و خواسته که آنها به زندان بیافتند.

فوتبال صحبت های اسطوره پاراگوئه درباره مرگ مارادونا

چیلاورت که قصد ندارد از کنار مرگ دیگو مارادونا بی تفاوت بگذرد در مصاحبه با اسپورت۸۹۰ دکتر لئوپولدو لوکه و همچنین وکیل مارادونا ماتیاس مورلا را مقصران اصلی مرگ شماره ۱۰ افسانه ای دانست.

چیلاورت علیه لئوپولدو لوکه، پزشک مارادونا، گفت: "از این فرصت اسفاده می کنم تا در یک شکایت عمومی به همه اعلام کنم که چیزی که من را بیش از هر چیزی آزار داد این بود که دکترها اصلا اهمیتی به مارادونا نمی دادند. خیلی بد از او مراقبت کردند و از طریق او زندگی می کردند.

آنها باید به زندان انداخته شوند و در سلول های انفرادی حبس شوند چرا که اگر آنها خوب از مارادونا مراقبت کرده بودند او امروز زنده بود."

دروازه بان سابق پاراگوئه سپس به سراغ ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا رفت: "شرم آور است. امیدوارم که دادستانی در آرژانتین پیدا شود که با اینها برخورد کند و وکلا و دکترهایی را که او را استثمار کردند و به کشتن دادند به زندان بیندازد.

غم انگیز است که عاقبت مارادونا اینگونه شد و هیچکس چیزی در این مورد نمی گوید. واقعا دوست دارم که دادستانی پیدا شود که جرئتش را داشته باشد و وکلا و دکترهای خاطی را به زندان بیندازد."

چیلاورت همچنین در مورد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و آلخاندرو دومینگوئز، رییس این کنفدراسیون، گفت: "آلخاندرو دومینگوئز واقعا موجود بدبختی است. یک موجود شرور که دارد فوتبال آمریکای جنوبی را از بین می برد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر