|
کدخبر: 137747

مسی و رونالدو، مارادونا شدن را در خواب هم نمی‌بینند

اسوالدو آردیلس همبازی مارادونا در تیم ملی آرژانتین و از ستاره‌های سابق فوتبال این کشور می‌گوید ستایشی مثل ستایش دنیا از دیگو مارادونا برای مسی و رونالدو حتی قابل تصور هم نیست.

اسوالدو آردیلس هم تیمی سابق دیگو مارادونا در تیم ملی آرژانتین و از ستاره های بزرگ فوتبال این کشور می گوید مسی و رونالدو ستایشی که دنیا از مارادونا انجام داد را حتی در رویا هم نمی توانند ببینند.

آردیلس با اعلام اینکه میراث مارادونا، از امتحان گذشت زمان سربلند بیرون آمد و ستایش همه جانبه جهانی تا این حد تنها در اختیار دیگو خواهد ماند. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو چنین بزرگی‌ای را در خواب و رویا هم نخواهند دید.

آردیلس که با پیراهن آرژانتین فاتح جام جهانی ۱۹۷۸ بوده در این باره به بی بی سی گفت: " دیگو مارادونا بودن واقعاً زیبا است. ولی به هیچ وجه ساده نیست. او از سن خیلی کم دائماً در معرض توجه رسانه ها بود. دیگو کودکی نرمالی نداشت و در نوجوانی هم زندگی اش نرمال نبود. همه می خواستند با دیگو باشند و این زندگی اش را سخت کرده بود".

همبازی سابق مارادونا در ادامه گفت: " مارادونا به عنوان یک نابغه فوتبالی در یادها خواهد ماند. حتماً دیده اید مردم دنیا چه توجه عجیب و فوق العاده ای به او نشان می دهند. این میزان از توجه بین المللی واقعاً استثنایی است. کسانی مثل رونالدو یا کسانی مثل مسی حتی در رویا هم چنین تحسین و ستایشی را نخواهند دید. این پدیده مارادونا بود. پدیده ای برای همه زمانها".

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها