|
کدخبر: 235221

سورپرایز بزرگ شیائومی رونمایی می شود

پوستری که شیائومی در توییتر منتشر کرده است، از انتشار قریب‌الوقوع جزئیات جدید MIUI ۱۳ خبر می‌دهد؛ جزئیاتی که احتمالاً در مراسم ویژه‌ی ۶ بهمن اعلام خواهد شد.

اواخر سال گذشته‌ی میلادی، شیائومی رابط کاربری MIUI ۱۳ را در رویداد رونمایی گوشی‌‌های سری شیائومی ۱۲ در چین معرفی کرد. اکنون پس از تقریباً یک ماه، شرکت چینی به‌طور ضمنی اعلام کرده است که می‌خواهد رابط کاربری جدیدش را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، شیائومی اعلام کرده است ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۶ بهمن ۱۴۰۰) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران رویدادی برگزار و گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ را معرفی خواهد کرد. در همین زمینه، انتظار می‌رود شیائومی رابط کاربری MIUI ۱۳ را در رویداد مذکور برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند.

تنها ساعاتی پس از اعلام زمان برگزاری رویداد بین‌المللی بعدی شیائومی، حساب کاربری رسمی این شرکت در توییتر پوستر زیر را منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت «زمانش فرا رسیده است» و کاربران باید منتظر اعلام خبرهای جدیدی درباره‌ی می یو آی ۱۳ باشند.

در چند وقت اخیر در چین، شیائومی اکثر دستگاه‌هایی را به MIUI ۱۳ مجهز کرده است که متکی‌بر اندروید ۱۲ هستند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این رابط کاربری برای شماری از مدل‌های بین‌المللی گوشی‌های شیائومی نیز آماده شده است. درصورتی‌که چینی‌ها MIUI ۱۳ را در رویداد پیش رو برای دستگاه‌های بین‌المللی معرفی کنند، متعحب نخواهیم شد. شیائومی احتمالاً اندکی پیش از آغاز مراسم یا بلافاصله پس از پایان آن، بیلدهای بتای MIUI ۱۳ را برای کاربران Mi Pilot دردسترس قرار می‌دهد.

شیائومی پیش‌تر گفته است اکثر گوشی‌هایی که در سال ۲۰۲۱ در بازارهای خارج از سرزمین اصلی چین عرضه شده‌اند، در فصل اول ۲۰۲۲ رابط کاربری MIUI ۱۳ را دریافت خواهند کرد. انتشار عمومی این رابط کاربری احتمالاً در فوریه‌ی ۲۰۲۲ (بهمن و اسفند ۱۴۰۰) اتفاق می‌افتد.

منبع: زومیت

ارسال نظر