|
کدخبر: 201753

فوری/رونمایی از گلکسی M۵۲ مدل ۵G فردا انجام خواهد شد

سامسونگ در نظر دارد مدل جدیدی از سری گلکسی M به نام گلکسی M۵۲ مدل ۵G را در ۱۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی کند.

فناوری فوری/رونمایی از گلکسی M۵۲ مدل ۵G فردا انجام خواهد شد

به نظر می‌رسد سری گلکسی M به‌زودی عضو جدیدی دریافت خواهد کرد. محصول مورد نظر که گلکسی M۵۲ مدل ۵G نام دارد، درواقع جانشینی برای گلکسی M۵۱ خواهد بود. GSMArena در توضیح گلکسی M۵۲ مدل ۵G گفته که محصول جدید سامسونگ گویا نسبت به مدل پیشین از نرخ نوسازی دو برابر بهره خواهد برد.

گلکسی M۵۱ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی به بازار عرضه شد و اگر نرخ نوسازی دو برابر شود، گلکسی M۵۲ مدل ۵G از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، شرکت کره‌ای در سخت‌افزار محصول جدید خود نیز بازنگری خواهد داشت.

در گزارش آمده که پردازنده‌ی گلکسی M۵۲ مدل ۵G نسبت به مدل پیشین با ۵۵ درصد بهبود در عملکرد همراه خواهد بود. با این حال، نام تراشه‌ی مورد استفاده در جدیدترین عضو سری گلکسی M مشخص نیست. در شایعات پیشین ذکر شده بود که گلکسی M۵۲ مدل ۵G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده خواهد کرد که با گزارش‌های جدید تناقض دارد.

رونمایی-گلکسی

با وجود اینکه اسنپدراگون ۷۷۸G از تراشه‌های توانمند کوالکام برای محصولات میان‌رده به شمار می‌رود، اما تفاوت عملکرد پردازنده‌ی آن نسبت به اسنپدراگون ۷۳۰G که در گلکسی M۵۱ استفاده شد در حدود ۵۵ درصد نیست و فاصله‌ی کمتری میانشان قرار دارد. همین امر سبب شده تا حدس و گمان‌ها به سمت تراشه‌های توانمندتر کوالکام مانند اسنپدراگون ۷۸۰G برود.

در دل گلکسی M۵۲ مدل ۵G باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که اصولا اکثر محصولات میان‌رده از باتری با چنین ظرفیتی برخوردار هستند؛ البته باید در نظر داشت که مدل پیشین با باتری ۷،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شد که در مقایسه با آن، باتری موجود در گلکسی M۵۲ مدل ۵G از ظرفیت به مراتب کمتری برخوردار شده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها