|
کدخبر: 201736

مشخصات اصلی گلکسی تب A۸ فاش شد

رندرهای جدید و باکیفیتی از تبلت آینده سامسونگ منتشر شده که ظاهرا مربوط به نسخه ۲۰۲۱ گلکسی تب A۸ است. یکی از منابع آگاه نیز برخی مشخصات اصلی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

فناوری مشخصات اصلی گلکسی تب A۸ فاش شد

رندرها و مشخصات فاش شده توسط OnLeaks ارائه شده‌اند که طراحی گلکسی تب A۸ ۲۰۲۱ را به خوبی نشان می‌دهد. طبق تصاویر ارائه شده، تبلت جدید سامسونگ از نظر طراحی مشابه مدل قبلی خود خواهد بود و از همان فرم مستطیل شکل سنتی بهره می‌برد. در چهار سمت نمایشگر آن حاشیه‌های قابل توجهی دیده می‌شود که دوربین سلفی روی حاشیه سمت راست دستگاه دیده می‌شود. علاوه بر این روی پنل پشتی دستگاه یک دوربین و لوگوی سامسونگ دیده می‌شود.

در بالای دستگاه دو اسپیکر به همراه میکروفون قرار گرفته و در سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود که اتفاقا سنسور اثر انگشت نیز روی آن تعبیه شده است. در قسمت پایین دستگاه نیز شاهد دو شکاف برای اسپیکر و یک میکروفون خواهیم بود که در کنار پورت USB Type C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری قرار گرفته است.

استیو همرستوففر در ادامه برخی مشخصات اصلی گلکسی تب A۸ ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشته است. به گفته او این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی بهره خواهد برد که انتظار می‌رود وضوح +Full HD را ارائه کند. دوربین قرار گرفته روی پنل پشتی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و گفته می‌شود سیستم اسپیکر چهارگانه آن از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ابعاد این تبلت ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی‌متر عنوان شده است.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این تبلت منتشر نشده است اما انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ جنوبی گلکسی تب A۸ ۲۰۲۱ را در دو نسخه LTE و WiFi روانه بازار کند. همچنین این تبلت جانشین گلکسی تب A۷ محسوب می‌شود که یک دستگاه میان‌رده است. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن مشخص شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها