|
کدخبر: 129755

عامل های مهم انتخاب سایت دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

فناوری عامل های مهم انتخاب سایت دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

در این مطلب به بررسی یکی از سایت های دانلود فیلم میپردازیم ، آپ مدیا یکی از وب سایت های معتبر در زمینه دانلود سریال ایرانی و فیلم های خارجی میباشد.

بازار سایت های فیلم از زمانی که سینماهای کشور تعطیل شدند و مردم نیز در ایام کرونا بیشتر در خانه میماند داغ تر شد و سرگرمی مردم سمت و سوی فیلم و سریال ها را در برگرفت اما با این وجود رقابت در سایت های دانلود فیلم به شدت بالا رفته و قرار گرفتن در برترین نتایج گوگل و اعتبار نزد کاربران گسترده از نکاتی مهمی است که باید سایت فیلم دارا باشد. در مقایسه با سایت های موزیک با اختلاف بیشتری موزیک ها به دلیل سایت های متعدد و پیشینه بیشتر رقابت بیشتری برقرار است اما انتخاب سایت موزیک از فیلم راحت تر است چراکه دسته بندی مشخصی نیاز نیست و تنها به روز بودن در زمان انتشار آهنگ های جدید حائز اهمیت است که برخلاف سایت های دانلود فیلم باید سایتی متفاوت را برای کاربران رقم بزنند.

دسته بندی و آرشیو کامل فیلم و سریال های ایرانی و خارجی از گذشته تاکنون یکی از عامل های مهم در انتخاب سایت فیلم است ، سایت فیلمی که نتواند آرشیو قوی برای کاربر فراهم کند دارای ضعف است و نمیتواند تمام نیاز مخاطب را برطرف کند. دسته بندی نیز در سایت های فیلم بسیار مهم است چراکه ژانر های سینمایی هر فیلم و سریال ، سال تولید ، فیلم ها براساس نام هنرمندان و سانسور یا بدون سانسور بودن از مواردی است که کاربر توجه زیادی به آن دارد. اگر قرار باشد سایت فیلمی دسته بندی قدرتمندی در سایت نداشته باشد خسته کننده و مخاطب را جذب نمیکند چراکه برای پیدا کردن فیلم مورد نظر به مشکل میخورند.

مسئله سانسور یا بدون سانسور بودن فیلم و سریال های خارجی در سایت های دانلود فیلم ایرانی نیز از عوامل انتخاب سایت فیلم است. کاربران ایرانی همیشه از سانسور کردن فیلم های خارجی مینالند البته عده ای هم که قرار است فیلم های خارجی را در کنار خانواده ببینند توقع سانسور شدن صحنه های غیر اخلاقی را دارند که چیزی که مهم است راضی نگه داشتن هر دو نوع کاربر است. در کشور اسلامی به دلایلی اجازه منتشر کردن فیلم ها بدون سانسور وجود ندارد و اگر از سایت فیلمی همچین تخلفی سربزند با فیلتر مواجه میشود که میتواند ضربه بزرگی به یک سایت فیلم وارد کند. برخی سایت های فیلم سانسور ها را به شدت سختگیرانه انجام میدهند که باعث از بین رفتن موضوع و محتوای فیلم میشود و این بسیار مضرر است و بهتر است تنها صحنه هایی که تماشای ان در کنار خانواده جایز نیست از فیلم حذف شوند. انتخاب سایت هایی که تمامی فیلم ها رو بدون سانسور در سایت خود قرار میدهند به دلیل فیلترشدن مداوم میتواند برای کاربر بسیار خسته کننده باشد.

از موارد دیگری که در انتخاب سایت دانلود فیلم موثر باید به آن توجه داشت به روز نگه داشتن و آپدیت دقیق فیلم و سریال ها است ، سایت فیلمی که به روز رسانی دقیقی نداشته باشد کاربر برای خودش جذب کند ، مخصوصا با حضور نمایش خانگی که سریال ها هر هفته در ساعت مشخصی پخش میشوند ، باید در کمترین زمان ممکن سریال های ایرانی در سایت قرار بگیرند. البته باید در نظر داشت زیاده روی در قرار دادن روزانه فیلم و سریال های زیادی نتیجه عکس میدهد چراکه کاربر ممکن است هر یکی دو روز به سایت سر بزند و اگر قرار باشد با حجم زیادی از فیلم ها رو به رو شود برایش مشکل ساز است ، فیلم و سریال هایی که در سایت قرار میگیرند باید بررسی شوند ، ابتدا باید فیلم های پر مخاطب و سپس قرار دادن فیلم ها در ژانر های مختلف است.

طراحی و ساختار سایت نیز در جذب کاربر اهمیت دارد ، سایت هایی که شلوغ طراحی میشوند و یا سایت هایی که اطلاعاتی از فیلم در اختیار کاربر قرار نمیدهند نمیتوانند سایت مناسبی برای فیلم و سریال ها باشند ، طراحی سایت باید به گونه ای باشد که هر بار کاربر را به سمت خودش بکشد ، از قسمت بالای سایت یا همان هدر گرفته تا ساید بار و بخش مطالب ، چیزی که حائز اهمیت است طراحی از نگاه کاربر است ، البته این نکته را در نظر داشته باشید گوگل به سایت هایی که سبک و ساده طراحی میشوند اهمیت ویژه ای میدهد. از نکات دیگر در سایت استفاده از نسخه موبایل ریسپانسیو شده است ، همانطور که میدانید هر چه تکنولوژی اینترنت رو به پیشرفت است استفاده از موبایل نیز رایج تر میشود چراکه در موبایل میتوان به راحتی نیاز را در هر جا و مکانی برطرف کرد به همین دلیل طراحی بر مبنا نسخه موبایل از موارد بسیار مهم در انتخاب سایت است.

اعتبار سایت نزد کاربران و موتورهای جستجو از مهم ترین عوامل انتخاب سایت دانلود فیلم است چراکه سایتی که انتخاب میکنیم باید محبوب و در بین نتایج گوگل بالاترین سطح ممکن را داشته باشد. وب سایت هایی که در شبکه های اجتماعی و مهم تر از همه سایت های خبری شناخته شده هستند اعتبار بالایی دارند و میتوان به آنها در دراز مدت اعتماد کرد. سایت هایی که توسط سایت هایی خبری معرفی و اصطاحا رپورتاژ میشوند به دلیل محبوبیت بین کاربران در سایت های معتبر کشور معرفی میشوند البته گاها تبلیغاتی هستند که با این وجود با هزینه ای که انجام میدهند میتوان به آنها اعتماد کرد. 

تا اینجای مقاله با بررسی نکات مهم در انتخاب سایت فیلم آشنا شدید و در انتهای مطلب به بررسی وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا می پردازیم. آپ مدیا از سال 98 شروع به فعالیت کرده ، این سایت در جایگاه گوگل اول در کلمات دانلود فیلم ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم خارجی و ... که این نشان از قدرت سایت در نتایج گوگل است. ذکر همین نکته کافی است تا از اعتبار این سایت مطلع شوید از طرفی برند بودن و محبوبیت این سایت نزد کاربران بیشتر به خاطر فیلم و سریال های نمایش خانگی ایرانی است که طیف گسترده ای از مخاطبان علاقه به خرید فیلم و سریال های قانونی انتخاب اول خودشان آپ مدیا بود. اگر سری به این وب سایت بزنید در قدم اول با طراحی منحصر به فردی آشنا میشوید ، در قسمت بالای سایت منو قرار داده شده و در پایین تر از آن فیلم های ویژه طبقه بندی شدند ، نحوه نمایش فیلم ها در قسمت مطالب هم متفاوت و سعی شده اطلاعاتی که به درد کاربر میخورد در آن قسمت جای دهند. در قسمت ساید بار سایت ژانر های سینمایی قرار گرفته و جدیدترین فیلم و سریال ها و انیمیشن ها طبقه بندی شدند حتی فیلم هار در حال اکران سینما نیز دیده میشود. در فوتر سایت به دلیل کم اهمیت بودن نزد کاربران تنها راه های ارتباطی با آپ مدیا قرار گرفته و در بخش لینک های دانلود جداگانه لینک های زبان اصلی ، دوبله ، زیرنویس و یا رایگان قانونی بودن اثر تاکید شده است. 

آپ مدیا یک وب سایت معتبر در زمینه سایت دانلود فیلم به شمار می آید.

آدرس وب سایت : upmedia.me

 

نویسنده: رپرتاژ آگهی
  • احمد رضا ارسالی در

    سایت خوبی بود ممنون از معرفیتون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها