|
کدخبر: 125109

قابلیت جدید به شبکه دانش آموزی شاد اضافه شد

با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد)، امکان دریافت برنامه‌های زنده شبکه «شاد» از تلویزیون اینترنتی شاد نما با دسترسی کاربران به اینترنت در شبکه شاد فراهم شد.

فرهنگ قابلیت جدید به شبکه دانش آموزی شاد اضافه شد

در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، ۱۳ شهریور از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده در حوزه آموزش و پرورش و پیشرفت و گسترش شبکه‌های ارتباطی، افزایش انعطاف رسانه‌ای در این حوزه نیز بدون شک باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برنامه‌های صوتی و تصویری ارائه شده در این حوزه باید با بیشترین سطح دسترسی در اختیار کاربران قرار گیرد.

درحال‌حاضر سطح دسترسی تمام افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با رسانه‌های تعاملی بیش از قبل شده و باید به کمک این رسانه‌های نوین، پیام مورد نظر را به جامعه‌ کاربران انتقال داد تا به کمک پیشرفت فناوری از تمام زمان‌های لازم محتوای صوتی و تصویری مورد نظر کاربر، مطابق با سلیقه و معیارهای او ارائه شود.

در شادنما شبکه‌های متنوع با عناوین متنوعی توسعه داده شده است که هرکدام بر اساس سیاست تولید و ارائه محتوا توسط وزارت آموزش و پرورش برای مخاطبین هدف به کار می‌روند.

معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش اعم از پرورشی، ابتدایی و متوسطه و یا هرگونه تقسیم بندی دیگر می‌توانند در رسانه‌ای مجزا با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنند؛کاربران شاد در هر زمان و مکانی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند برنامه‌های شبکه‌های شادنما را به صورت زنده و یا آرشیوی از بین هزاران محتوای جدید و قدیم انتخاب کرده و مشاهده کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر