|
کدخبر: 123544

تصویر لو رفته از خانه لاکچری رضا صادقی + عکس

به تازگی تصویری از خانه لاکچری رضا صادقی در فضای مجازی لو رفته است که در آن دو دختر این خواننده حضور دارند.

رضا صادقی از جمله خوانندگان معروف پاپ ایرانی است. این تصویر که نشانگر حضور فرزندان این خواننده در خانه‌اش مقابل پیانو شخصی اوست را در ادامه ببینید.

خانه-لاکچری

رضا صادقی، (زاده ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس) خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه‌سرا است. رضا صادقی ویدئویی از همخوانی جالبش با «تیارا» دختر بزرگش را در اینستاگرام منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

رضا صادقی در آخر در خصوص دختری که به فرزندی قبول کرده است گفت: من دختر دیگری به اسم "ایران" دارم که به فرزندی قبولش کردم. او را کنار سطل زباله در اصفهان رها کرده بودند، چون پدر و مادر دارد به من نمی‌دهند ولی حضانت او با من است و او دخترم "ایران" است. قبل از کرونا از ناحیه چشم مشکلی داشت که جراحی شد و خدا را شکر بهتر است.

رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهده خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

اصالت وی از دهستان کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است.[۱] او در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. رضا صادقی به علت تزریق آمپول اشتباهی کل بدنش فلج شد. با تلاش برای درمان، تمام بدن او به غیر از پاهایش به تحرک بازگشت.

 

منبع: شما نیوز

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها