|
کدخبر: 224691

عمل جمال شورجه موفقیت آمیز انجام شد

فرزند جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون عمل جراحی که انجام شده را موفقیت‌آمیز دانست و گفت: دوران نقاهت را در منزل می‌گذرانند.

سینما و تلویزیون عمل جمال شورجه موفقیت آمیز انجام شد

عملِ جراحی جمال شورجه انجام شده و محمدعلی شورجه فرزند این کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت او توضیحاتی داد.

او گفت: عمل کرانیوپلاستی برای اینکه جمجمه را سرجایش بگذارند، موفقیت‌آمیز انجام شد. دوران نقاهت را هم‌اکنون در منزل می‌گذرانند تا ان‌شاءالله بتوانند به‌زودی فیزیوتراپی را برای رفع مشکل حرکتی آغاز کنند.

پسر جمال شورجه همچنین تأکید کرد که او به پروژه سریال موسی(ع) مشاوره می‌دهد.

فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی (ع)» را مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر (ع)» نوشته است که بعد از درگذشت او، جمال شورجه مسئولیت ادامه کار او و کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» بر عهده گرفت، اما به دلیل بیماری که برای شورجه هم در ادامه این مسیر به وجود آمد، قرار شد کارگردانی جدید مسئولیت کار را بر عهده گیرد و در نهایت ابراهیم حاتمی‌کیا انتخاب شد.

جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها