|
کدخبر: 210550

بهناز جعفری عروس شد

بهناز جعفری از بازیگران موفق و با استعداد سینمای ایران است که در این تصویر او را با لباس عروس در کنار مهران غفوریان در سریال نیسان آبی ملاحظه میکنید.

سینما و تلویزیون بهناز جعفری عروس شد

در این تصویر که در فضای مجازی منتشر شده است، بهناز جعفری در لباس عروس همراه با مهران غفوریان می بینید که در سریال نمایش خانگی نیسان آبی همبازی شده اند.

بهناز-جعفری

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می‌باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت.

بهناز جعفری و ام اس

در اسفند سال ۹۳ متوجه علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردنم شدم و تحت نظر دکتر مغز و اعصاب فهمیدم که مبتلا به بیماری ام اس شدم.

من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم، واکنش عجیب و غریبی نداشتم که بگویم‌ای داد، ‌ای هوار، آن را پذیرفتم و برای درمان اقدام کردم البته مدتی شایعه شده بود سرطان دارم که همان ام اس بود.

دوره‌های بازیگری

کلاس‌های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، فریده سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است. او سپس از سال ۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری‌اش را به‌صورت جدی از تئاتر آغاز کرد.

 

منبع: پارس نیوز

ارسال نظر