|
کدخبر: 209874

پخش فیلم پیامبر اسلام به مناسبت هفته وحدت

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی به مناسبت هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد پیامبر گرامی مسلمانان، از آی‌فیلم پخش می‌شود.

سینما و تلویزیون پخش فیلم پیامبر اسلام به مناسبت هفته وحدت

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به‌کارگردانی مجید مجیدی، از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

این فیلم که به روایت تاریخیِ وقایع پیش از تولد پیامبر اسلام تا دوازده‌سالگی ایشان می‌پردازد، در زمان ساخت و اکران با واکنش‌های موافق و مخالف جهانی بسیاری روبه‌رو شد.

«محمد رسول‌الله(ص)» را مجید مجیدی در سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ و با همراهی چهره‌های بین‌المللی کارگردانی کرد. ویتوریو استورارو، ای.آر.رحمان، میلژن کرکا کلژاکویچ، مایکل اوکانر و اسکات ای.اندرسون از مهم‌ترین سینماگران مطرح حاضر در تیم تولید این فیلم سینمایی بودند. این فیلم در شهرک سینمایی پیامبر اعظم که در ۵۵ کیلومتری شهر قم قرار دارد، ساخته شد.

علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، محسن تنابنده در نقش ساموئل، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام‌جمیل، نسرین نصرتی در نقش برکه، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» قرار است پنجشنبه ۲۹ مهر ساعت ۲۲ میهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها شود. بازپخش این اثر فاخر سینمای ایران را می‌توان روز جمعه ساعت‌های ۶ صبح و ۱۴ مشاهده کرد.

البته علاوه بر شبکه آی‌فیلم، احتمالاً دیگر شبکه‌های تلویزیونی هم این فیلم سینمایی را در آستانه ۱۷ ربیع‌الاول یا در روز میلاد روی آنتن ببرند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر