|
کدخبر: 189787

رد پای تتلو در ممنوع الکار شدن سحر قریشی!

سحر قریشی بازگیر پر حاشیه و جنجالی سینما و تلویزیون از چرایی عدم حضور خود در سریال های تلوزیونی می گوید.

سینما و تلویزیون رد پای تتلو در ممنوع الکار شدن سحر قریشی!

حاشیه ای از سحر قریشی درباره خواننده امیر تتلو بین کاربران مجازی در حال دست به دست شدن است. ماجرا از این قرار است که سحر قریشی در پیج ایسنتاگرامی خود استوری جدیدی با صدای امیر تتلو منتشر می کند و در ادامه تتلو با عبارت دست به مهره بازی به استوری سحر قریشی پاسخ می دهد.

شایعه جنجالی بین کاربران فضای مجازی بعد از این دو حرکت اخیر،خواندن آهنگی از تللو برای سحر قریشی است!

واکنش سحر قریشی به شایعه اخیر

سحر قریشی ضمن تکذیب خبر خواندن امیر تتلو و گله از خستگی درباره شایعه هاگفت: من دیگر از این اتفاق ها و شایعه های مشابه ای که برایم می سازند، سر شده ام! او در ادامه خود را کیسه بوکس سینما لقب می دهد.

سحر قریشی ممنوع الکار است؟

سحر قریشی سال هاست خارج از فضای سریال های تلویزیونی ایفای نقش می کند.اخیرا خبر بازی او در سریال پیکسل ساخته ی محمد حسین لطیفی و به قلم حامد عنقا به گوش رسیده است. این سریال دومین تجربه سحر قریشی در قالب سریال نمایش خانگی است.

نظر سحر قریشی درباره بازی در سریال های تلوزیونی

سحر قریشی درباره سریال های تلوزیونی گفت: تلویزیون دیگر بیننده ای ندارد که مشتاق بازی در آن باشم! بازار سریال ها و رقبایشان بسیار داغ است و اگر در فضای سریال های خانگی هم ممیزی های من درآوردی اعمال کنند چه بسا که همین مدیوم هم دچار ریزش مخاطب خواهد شد.

قریشی:من را از تلویزیون می رانند!

سحر قریشی درباره احتمال پیشنهاد بازی در سریال های سهیلی زاده گفت: نزدیک ۷ سال من از تلویزیون دور هستم و دلیل اصلی این دور ماندن را خودم هم نمی دانم! من بابت بازی در سریال تلویزیونی از دستان آقای ضرغامی جایزه گرفتم اما در این هفت سال کسی به من دلیل ممنوع الکار بودنم را نمی گوید!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها