|
کدخبر: 147527

رتبه بندی برترین فیلم های کریستوفر نولان +لینک دانلود

کریستوفر ادوارد نولان فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده بریتانیایی است و یکی از مهم‌ترین کارگردانان حال حاضر دنیا محسوب می‌شود که فیلم‌هایش با استقبال بسیار مثبت تماشاگران و منتقدان همراه شد.

سینما و تلویزیون رتبه بندی برترین فیلم های کریستوفر نولان +لینک دانلود

کریستوفر نولان را می‌توان به‌ سادگی هرچه تمام‌ تر یکی از محبوب‌‌ترین فیلم‌ سازهای قرن ۲۱ دانست. با دیدن فیلم‌ هایی مثل تلقین، میان ‌ستاره‌‌ای، دانکرک و سه‌ گانۀ شوالیۀ تاریکی متوجه تفاوت روش کار او با سایر کارگردانان حال حاضر خواهیم شد. فیلم‌‌های نولان در مورد مفاهیم و ایده‌‌های فلسفی و اجتماعی، تشریح کردن اخلاق انسانی، ساختار زمان، انعطاف‌‌پذیری حافظه و هویت شخصی است. او فیلم ‌ساز شناخته‌ شده‌ای به حساب می‌آید که مخاطبان را در فیلم‌‌های خود غوطه‌ ور می‌‌سازد.

شوالیه تاریکی The Dark Knight

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۹.۰ از ۱۰

شوالیه-تاریکی...

فیلم شوالیه تاریکی محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. در فیلم شوالیه تاریکی بازیگرانی چون Aaron Eckhart، Christian Bale، Heath Ledger، Michael Caine، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) بتمن به کمک سرگرد جیم گوردون و دادستان جدید هاروی دنت، شهر را از وجود آخرین خانواده‌های تبهکاری پاک می‌کند.اکنون به نظر می‌رسد با تلاشها و همکاری‌های این سه نفر مردم شهر احساس آرامش می‌کنند. اما این وضعیت پایدار نمی‌ماند زیرا یک جنایتکار روانی و بسیار باهوش به اسم جوکر با نقشه هایش می‌کوشد تا آرامش شهر را بهم زده و در دل مردم رعب و وحشت بیاندازد.

لینک دانلود فیلم

Inception تلقین

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

تلقین

فیلم تلقین محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در فیلم تلقین بازیگرانی چون Ellen Page، Joseph Gordon-Levitt، Ken Watanabe، Leonardo DiCaprio، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم تلقین (Inception) "کاب" دزدی ماهر است که با استفاده از فناوری خواب مشترک به ضمیر ناخودآگاه افراد نفوذ می‌کند و افکار و رازهای ارزشمند آنها را می‌دزدد. هدف جدید او مدیرعامل شرکت بزرگی است، اما کاب این بار نقشه جدیدی در ذهن دارد. او در این راه از گروهی جدید و حرفه‌ای برای رسیدن به هدفش کمک می‌گیرد، اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی‌رود.

لینک دانلود فیلم

The Interstellar میان ستاره‌ای

  • ژانر: درام، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

    میان-ستاره-ای

فیلم میان ستاره‌ای محصول کشور کانادا و در ژانر درام، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در فیلم میان ستاره‌ای بازیگرانی چون Anne Hathaway، Jessica Chastain، Mackenzie Foy، Matthew McConaughey، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. میان ستاره‌ای برنده جوایز بسیاری شد و همچنین در ۵ رشته نامزد جایزه اسکار شد و توانست جایزه بهترین جلوه‌های ویژه را کسب کند. این فیلم با بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروش ۶۷۵.۱ میلیون دلاری دست پیدا کند. فیلم میان ستاره‌ای (Interstellar) بلایای طبیعی، قحطی و خشکسالی آینده زمین را تهدید می‌کنند. تنها یک راه برای نجات بشر وجود دارد: سفر میان ستاره ای. یک کرم چاله تازه کشف شده دور از منظومه شمسی، به گروهی از فضانوردان اجازه می‌دهد تا به جایی بروند که هنوز پای هیچ انسانی به آنجا نرسیده است، شاید آنها بتوانند سیاره‌ای را پیدا کنند که مناسب برای زندگی انسان‌ها باشد. اما با وقوع اتفاقات غیر قابل پیشبینی نقشه‌ها بهم می‌ریزد.

لینک دانلود فیلم

The Prestige پرستیژ

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

پرستیژ

فیلم پرستیژ محصول کشور انگلستان و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است. در فیلم پرستیژ بازیگرانی چون Christian Bale، Hugh Jackman، Michael Caine، Scarlett Johansson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. پرستیژ نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین کارگردانی هنری و بهترین سینماتوگرافی شد. فیلم پرستیژ (The Prestige) پس از وقوع یک رویداد فاجعه‌بار، دو شعبده‌باز با یکدیگر وارد رقابتی سخت می‌شوند تا برترین حقه‌ها را خلق کنند.

لینک دانلود فیلم

The Dark Knight Rises شوالیه تاریکی بر می‌خیزد

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

شوالیه-تاریکی-بر-می-خیزد

فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد بازیگرانی چون Anne Hathaway، Christian Bale، Gary Oldman، Tom Hardy، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. شوالیه تاریکی بر می‌خیزد بر اساس شخصیت بتمن کمیک‌بوک‌های کمپانی دی‌سی کامیکس ساخته شده و سومین و آخرین قسمت سه‌گانه "کریستوفر نولان" است.

لینک دانلود فیلم

Insomnia بی‌خوابی

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

بی-خوابی

فیلم بی‌خوابی محصول کشور انگلستان و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. در فیلم بی‌خوابی بازیگرانی چون Al Pacino، Hilary Swank، Martin Donovan، Robin Williams، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بی‌خوابی (Insomnia) یک افسر پلیس کهنه کار به اسم «ویل دورمر»، که بطور تصادفی به همکارش شلیک کرده و باعث مرگ او شده است، برای تحقیق درباره قتل یک دختر نوجوان، به شهر کوچکی در آلاسکا فرستاده می‌شود. وی در زمانی به آلاسکا می‌رسد که ۶ ماه از سال، ۲۴ ساعت هوا روشن است و او نمی‌تواند بخوابد و در حالیکه از بی‌خوابی عذاب می‌کشد وارد بازی روانی موش و گربه‌ای می‌شود.

لینک دانلود فیلم

Memento یادگاری

  • ژانر: راز آلود، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

یادگاری

فیلم یادگاری محصول کشور امریکا و در ژانر راز آلود، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است. در فیلم یادگاری بازیگرانی چون Carrie-Anne Moss، Guy Pearce، Joe Pantoliano، Mark Boone Junior، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم یادگاری (Memento) مردی که همسر خود را به تازگی از دست داده، تلاش می‌کند قاتل را به پای میز محاکمه بکشاند، با این حال، مشکل عدم تمرکز و اختلال در حافظه کوتاه‌مدت باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی روبه‌رو شود.

لینک دانلود فیلم

بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins)

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

بتمن-آغاز-می کند

فیلم بتمن آغاز کرد محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. در فیلم بتمن آغاز کرد بازیگرانی چون Christian Bale، Ken Watanabe، Liam Neeson، Michael Caine، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بتمن آغاز کرد (Batman Begins) بروس وین که در کودکی شاهد قتل پدر و مادرش بوده و نمی‌تواند این خاطرات تلخ را از ذهنش پاک کند همچون آواره‌ای از یک نقطه به نقطه دیگر جهان سفر کرده و با تبهکاران مبارزه می‌کند. او در نقطه‌ای از آسیا با فردی مرموز به اسم هنری دوکارد آشنا می‌شود که به او پیشنهاد می‌کند با انجام تمرینات سخت فیزیکی به عضویت انجمن سایه‌ها به رهبری “راس ال گول” درآید. بروس می‌پذیرد و تمرینات دشوار را با موفقیت پشت سر می‌گذارد اما زمانیکه انجمن از او می‌خواهد فرد بیگناهی را بقتل برسانتد قبول نکرده و به زادگاه خود شهر گاتهام بر می‌گردد.

لینک دانلود فیلم

Dunkirk دانکرک

  • ژانر: اکشن، تاریخی
  • امتیاز: ۷.۹ از ۱۰

دانکرکفیلم دانکرک محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم دانکرک بازیگرانی چون Barry Keoghan، Fionn Whitehead، Mark Rylance، Tom Hardy، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دانکرک (Dunkirk) در جنگ جهانی دوم و در سال ۱۹۴۰ میلادی، گروهی از سربازان متفقین از کشور‌های بلژیک، برتانیا و فرانسه در محاصره ارتش آلمان قرار می‌گیرند و حدود یک هفته در بندر دانکرک کشور فرانسه گیر می‌افتند. اما سرانجام با کمک نیروهای پشتیبانی از این مخمصه نجات پیدا می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

Tenet انگاشته

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

تنت

فیلم انگاشته محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Christopher Nolan در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در فیلم انگاشته بازیگرانی چون Elizabeth Debicki، John David Washington، Juhan Ulfsak، Robert Pattinson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. بعد از پرستیژ و بی‌خوابی این سومین فیلم نولان است که هانس زیمر ساخت موسیقی آن را برعهده ندارد. وظیفه آهنگسازی این فیلم برعهده لودویگ گورانسون است که در سال ۲۰۱۸ برای ساخت موسیقی فیلم پلنگ سیاه برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شد. فیلم انگاشته (Tenet) در دنیای گرگ و میش جاسوسی بین‌المللی، یک عامل ناشناس سیا، معروف به قهرمان داستان، توسط یک سازمان مرموز به نام تنت جذب می‌شود تا در یک وظیفه جهانی که بیش از زمان واقعی انجام می‌شود شرکت کند. مأموریت: جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم از آندری ساتور، یک الیگارشی لشکرکش روسی با توانایی‌های شناختی. قهرمان داستان به زودی بر مهارت "وارونگی زمان" به عنوان راهی برای مقابله با تهدیدهای پیش رو تسلط خواهد یافت.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر