|
کدخبر: 235705

دادگاه دختر ترامپ را احضار کرد

​کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا که در حال تحقیق درباره یورش مرگبار ۶ ژانویه به ساختمان کنگره است، از ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور سابق آمریکا خواسته است تا به طور داوطلبانه در نشست این کمیته حاضر شود.

کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا که در حال تحقیق درباره یورش مرگبار ۶ ژانویه به ساختمان کنگره است روز پنجشنبه از ایوانکا ترامپ خواسته است تا در نشست این کمیته حاضر شده و به برخی سئوالات پاسخ دهد. ایوانکا ترامپ مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا بوده است.

بر اساس این گزارش کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که ایوانکا ترامپ زمان زیادی را در روزهای قبل از منتهی شدن به حوادث خونین ۶ ژانویه با پدرش گذرانده است، از جمله وی شاهد گفت و گو و مذاکره بین پدرش و مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از نشست کنگره برای تایید نتایج انتخابات ۲۰۲۰ بوده است.

این کمیته با ارسال نامه ای برای ایوانکا ترامپ نوشت: این کمیته مایل است تا درباره بخشی از مذاکراتی که شما شاهد آن بوده اید و بین رئیس جمهور ترامپ و مایک پنس معاونش در صبح روز ۶ ژانویه صورت گرفته است، بحث و گفت‌وگو کند. این کمیته همچنین مایل است تا درباره هر مذاکره یا گفت و گوی دیگری در ارتباط با طرح و برنامه رئیس جمهور پیشین برای زیر سئوال بردن نتایج انتخابات، که شما شاهد آن بوده اید یا در آن مشارکت داشته اید، بحث کند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر