|
کدخبر: 170907

پلیس جلوی سفر مردم را خواهد گرفت

فرهادی گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

سیاست پلیس جلوی سفر مردم را خواهد گرفت

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی درباره محدودیت های کرونایی در عید فطر گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت  ممنوع است.

او گفت: وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط باید در این روزها برای فروش بلیط های هواپیمایی که توسط شرکت ها فروخته شده است تهمیداتی بیاندیشند، همچنین برای سفرهای زمینی با قطار، مترو و ماشین های شخصی تصمیماتی نظیر مسدود کردن راه ها از همان روز سه شنبه از ساعت ۲ بعدازظهر تا روز شنبه اتخاذ شده است.

فرهادی در ادامه اضافه کرد: به نوعی تردد قرنطینه ای در استان ها اعمال شده است، همچنین افراد جامعه توجه داشته باشند که این محدودیت ها و عدم ترددها در جهت جلوگیری از گسترش این ویروس جهش یافته جدید است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: محدودیت در سفرها شامل تمامی استان های کشور می شود و هیچگونه ارتباطی با رنگ بندی ها ندارد .

او افزود: نیروی انتظامی در این ایام مکلف شده است، تمامی مسیرها را مسدود کرده و با برنامه های از پیش تعیین شده خود با متخلفان به هر دو روش جریمه و ممانعت از تردد استانی برخوردهای لازم را انجام دهد.

فرهادی گفت:ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت ها وظیفه داریم، حلقه محدودیت ها را تنگ تر کنیم تا اعمال محدودیت با صورت جدی تر در سراسر کشور اعمال شود .

او خبرداد: در حال حاضر در شهرهای قرمز، مشاغل گروه های ۱ و ۲ مجاز به فعالیتند و با رویکرد جدید وزارت بهداشت، مشاغل بیشتری می توانند مشروط به  رعایت دستورالعمل ها به فعالیت خود ادامه دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    جهمه جا را به یکباره ازاد کنید حتی مدارس واینها رد وماسک هم لازم نکردا بزنه ملت که تا سه ماه جمعیت نصف بشه بقه که ماندنی هستند بمانند من که عرضه ندارم انجوری که دلم میخواد نرمال زندگی کنم ندارم باید ب میرم چقدر شرمنده وشرمسار بچه هدم بشم مرد م اخه

ارسال نظر