|
کدخبر: 170370

جزئیات برنامه شورای وحدت برای کاندیداتوری رئیسی

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر گروه‌های اصلی و عمده اصلاح‌طلبان و اصولگرایان پراکندگی در نامزدها را داشته باشند ولی پراکندگی در حامیان نباشد تاثیر چندانی وجود نخواهد داشت.

سیاست جزئیات برنامه شورای وحدت برای کاندیداتوری رئیسی

«لاله افتخاری»، چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با فضای فعلی انتخاباتی در جامعه تا زمان باقی مانده به ثبت نام ها تصریح کرد: فضا کم کم رنگ انتخاباتی می گیرد ولی چون تجمعات کم است و افطاری ها و برنامه ها، کم است انتظار می رود شور کمتر باشد ولی در فضای مجازی و در نشست های محدود می بینیم که افراد کم کم به جلسات خود رنگ انتخابات می دهند و درگیر می شوند.

 او در مورد رایزنی های نهایی اصولگرایان برای اجماع اضافه کرد: انشاالله اصولگرایان هم به مصداق واحدی برسند. در شورای وحدت که ما در خدمت آنها هستیم گزینه رییسی است در غیر این صورت از سایر نامزدهای دعوت شده خواسته می شود که برنامه و تیم خود را معرفی کنند. در حقیقت بر اساس برنامه و تیم و نه بر اساس گروه، حامیان و... ارزیابی خواهند شد و سپس امتیاز دهی و بعد جمع بندی صورت می گیرد و گزینه های بعدی آماده هستند.

افتخاری تاکید کرد: عده ای می گفتند اگر رییسی مد نظر شما است چرا دیگران؟ این به همان دلیل است تا در صورت نیامدن او در مورد گزینه های بعدی به جمع بندی برسیم.

او ادامه داد: نامزدهای بعدی هم ظرفیت های خودشان را دارند ولی قطعا نه به اندازه رییسی و نظر سنجی ها این را می گوید. با توجه به عملکرد او در آستان قدس و قوه قضاییه او چهره ای فراجناحی دارد و تقریبا همان چهره ای که شبیه به شهید سلیمانی بود و چهره ای گره گشا و انتظار نمی رود، بقیه چهره ها در این حد باشند و با درجاتی پایین تر مطرح هستند.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه کثرت کاندیداها مشکلی ایجاد نمی کند، اظهار کرد: اگر گروه های اصلی و عمده اصلاح طلبان و اصولگرایان پراکندگی در نامزدها را داشته باشند ولی پراکندگی در حامیان نباشد تاثیر چندانی وجود نخواهد داشت.

او در رابطه با جایگزینی رییسی در قوه قضائیه در صورت کاندیدا شدن گفت: نمی توان در مورد قوه قضاییه پیشاپیش قضاوت کرد قطعا افراد دیگری هستند که می توانند موفق باشند ولی او ریل گذاری ها و اصلاحاتی در قوه قضاییه ایجاد کرد و ابتدای کار نیست و کمی پیش رفته اند. حضرت آقا در فرمایشاتی که اخیرا داشتند از میزان اختیارات قوه مجریه و اهمیت این قوه گفتند که می تواند در بهبود وضعیت کشور موثر باشد. اکثر ظرفیت و توان کشور در قوه مجریه گنجانده شده است و عقل حکم می کند او به این قوه بیاید تا توانمندی بیشتری از خود بروز بدهد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها