|
کدخبر: 219815

حقوق های نجومی صدای رئیسی را درآورد + جزئیات

رئیس جمهور گفت: پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست.

سیاست داخلی حقوق های نجومی صدای رئیسی را درآورد + جزئیات

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشکر از خدمات بسیجیان به همه بخش های کشور گفت: بسیج در مسکن‌سازی، اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی اقدامات خوبی انجام داده است و می‌تواند برای همه بخش‌ها گره‌گشا باشد.

وی با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به فعالیت بسیج در طرح غربالگری شهید سلیمانی اظهار داشت: نقش بسیج بسیار اثرگذار و بسیجیان نیروهای مخلص و کارآمد هستند و استفاده از این ظرفیت می‌تواند کارها را دقیق‌تر و سریع کند. امروز بسیجی بودن و داشتن روحیه بسیجی از شاخص‌های مهم تحرک و پویایی در دولت است.

رئیسی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و موفقیت دولت در تامین واکسن و واکسیناسیون عمومی بیان داشت: پس از موضوع کرونا مسأله اصلی دولت معیشت مردم است، وزرا نیز اقدامات انجام شده خود در این زمینه را برای مردم تبیین کنند.

وی در مورد مشکلات آب در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: باید مصوباتی که در این مورد انجام شده، پیگیری و نتیجه به مردم گفته شود. مسأله تامین آب شرب و کشاورزی مردم مهم است.

رئیسی با اشاره به موضوع حقوق‌های غیر متعارف تصریح کرد: حقوق یک حدی دارد که حد آن باید برای تمام افراد شاغل در دولت و شرکت‌های دولتی مشخص شود و بیش از آن میزان هم نباید پرداخت شود. مردم انتظار شنیدن اخباری درباره حقوق‌های چند ده میلیونی را ندارند و به حقوق نجومی باید خاتمه داده شود.

وی در همین زمینه از سازمان اداری و استخدامی کشور خواست هر چه سریع‌تر و قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: شاید طبق قانون دستگاه‌هایی اجازه تعیین حقوق برای شرکت‌ها و یا افراد دولتی را داشته باشند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود. پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست.

رئیسی با تاکید بر اهمیت یک صدایی در دولت گفت: سند تحول دولت در ۳۷ مسأله اصلی کشور تدوین شده که بزودی اعلام خواهد شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
  • ناشناس ارسالی در

    هاشمی رفسنجانی...

  • ناشناس ارسالی در

    در کشوری که دم از مهدویت میزند حقوق کارگر 3میلیون است اما در کشور چین که هیچ مذهبی ندارند بالاترین حقوق رو به رفتگر شهرداری میدهند حالا خودتان قضاوت کنید اونا انسان هستند یا ما که فقط شعار علوی بودن را میدهیم انسانیت در عملکرد است نه در شعار دادن حقوق کارگران بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی زیر خط فقر است لطفا فورا رسیدگی شود

  • ناشناس ارسالی در

    چه تاثیری داره سران کشور چکاری کردند واس ه مردم عادی دم از اسلام و مسلمانی میزنند ولی حق الناس می کنند یکی 125میلیون میگی ره یکی 4میلیون انصاف وجود داره ؟ بخدا ا نسانیت تو کشور ما از بین رفته بانکهامون هم اسلامی هستند حداقل سود بانکی ۱۸ درصده به بالا چرا هیچ کس مهم نیست براش

  • چمران ارسالی در

    استان قدس رضوی. را فراموش نکنید راستی درآمدهایی این استان مقدس. چه میشود. مقدار داراییها ی. آن را رسانه‌ای. کنید

  • مهدی ارسالی در

    من درطول زندگیم خیلی درکشورخودمان ودرکشو رهای دیگرشنیده ام رئیس جمهور و بقیه مدیر ان داوطلبانه اعلام کرده اند که نصف یا مب لغ خیلی کمی از حقوق قانونی رادریافت می ک نیم و این حقوق نجومی چندین ساله تو مملکت ما رواج داره و کسی از مسئولین نمی توان بگوید من خبر ندارم...

  • سهند ارسالی در

    امروز هم رییس جمهورر کشور است دیگه بس کن ید حیا کنید

  • مهدی بی صدا ارسالی در

    تورو خدا ، آقای رئیس جمهور داد نزن . ما چند شب هست به دلیل دادهای شما بی خوابیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها