|
کدخبر: 178883

شریعتی:مردم شعارهای غیر عملیاتی را جدی نگیرند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم تشخیص می دهند که چه کسی وعده توخالی می دهد و چه کسی برنامه ای عملیاتی به آن ها ارائه کرده است.

سیاست داخلی شریعتی:مردم شعارهای غیر عملیاتی را جدی نگیرند

غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت پرهیز کاندیداها از سر دادن وعده های توخالی بیان کرد: نامزدهایی که وعدهای پوچ و توخالی به مردم می دهند، اولین ضربه را به خودشان وارد می کنند. مردم از این افراد به عنوان کلاهبرداران سیاسی یاد خواهند کرد چراکه خوشبختانه امروز آگاهی مردم از مسائل سیاسی بالا رفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم تشخیص می دهند که چه کسی وعده توخالی می دهد و چه کسی برنامه ای عملیاتی به آن ها ارائه کرده است. هر نامزدی اگر وعده ای به مردم می دهد باید منابع و راهکارهای اجرایی شدن آن را نیز به مردم بگوید. کاندیداها باید وعده هایی بدهند که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سر دادن وعده هایی که پشتوانه اجرایی ندارد به اعتماد عمومی جامعه لطمه می زند. از کاندیداها انتظار می رود تا برنامه هایی کارشناسی که قابلیت اجرایی دارند ارائه کنند. مردم نیز باید بر روی وعده های کاندیداها تامل کنند.

شریعتی در پایان تاکید کرد: مردم نیز حرف ها و وعده های کاندیداها را خواهند سنجید و کاندیدایی را که دروغ بگوید و به نوعی به دنبال کلاهبرداری سیاسی باشد به دیوار می کوبند. مردم نباید دنبال حرف های پوچ و شعارهای غیر عملیاتی را بگیرند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر