|
کدخبر: 172126

روایت روحانی از برداشتن تحریم ها با فرغون!

حسن روحانی گفت: وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!

سیاست داخلی روایت روحانی از برداشتن تحریم ها با فرغون!

روحانی  خاطرنشان کرد: امروز صبر و مقاومت سه سال و نیم را در وین می‌بینیم. وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!

رئیس جمهور گفت: آخرین دقایق هم ما وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم یازده مرداد برای ما مثل روزهای اولیه شهریور سال ۹۲ است و فرقی ندارد.

روحانی افزود: از وزیران و مدیران خواهش می‌کنم شما را با فحاشی و تهمت خسته نکنند یک روزی همه اینها معلوم می شود و من هیچ تردیدی ندارم و در تاریخ آینده روشن خواهد شد که آدم هایی که جهاد کردند تلاششان نادیده گرفته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ما می‌توانستیم واکسن را زودتر وارد کنیم و گسترده‌تر باشد افزود: به ما گفتند حاضریم مرحله سوم را به شما بدهیم؛ برخی راه افتادند و گفتند که مسئولین می‌خواهند ما را موش آزمایشگاهی کنند؛ خب نیاوردیم؛ چون هنوز اطمینان نداشتیم. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها