|
کدخبر: 166227

سردار جوانی:بعضی ها نمک می خورند و نمکدان را می شکنند

سردار جوانی گفت: بعضی ها در این انقلاب نمک می خورند و نمکدان را می شکنند و ریشه همه مشکلات را به گردن مقام معظم رهبری می اندازند

سیاست داخلی سردار جوانی:بعضی ها نمک می خورند و نمکدان را می شکنند

سردار جوانی در گفتگویی تاکید کرد: بعضی ها در این انقلاب نمک می خورند و نمکدان را می شکنند و ریشه همه مشکلات را به گردن مقام معظم رهبری می اندازند، در اینجا این سوال مطرح است که آیا شما به توصیه‌های وسیاست های تبیینی ایشان عمل کردید و به مشکل خوردید؟! یا اینکه بی اعتنایی کردیم و به این مشکلات رسیدیم؟ این را باید مسئولین پاسخ دهند، این مسئله باید در دانشگاه ها برای جوان ها تبیین بشود که هرجا به این سیاست‌ها عمل کردیم، گره گشایی و مشکل گشایی شده و هرجا که به مشکل خوردیم حتما به این سیاست ها عمل نکردیم.

معاون سیاسی سپاه گفت: ویژگی های بعدی دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی بر اساس بیانات نوروزی مقام معظم رهبری  است که آن دولت باید دارای "مدیریت قوی" و دارای "کفایت مدیریت" باشد. امروزه بسیاری از کارشناسان بر این نکته تاکید دارند که مشکلات ما به علت ضعف مدیریت است.

سردار جوانی تاکید کرد: ویژگی بعدی که بسیار بسیار هم مهم است بحث ایمان است و حضرت آقا تاکید دارند که کسی که ایمان نداشته باشد کشور را می فروشد و دنبال باند گرایی و قدرت گرایی است کسی که ایمان دارد کفر به طاغوت هم دارد.

وی با بیان اینکه ویژگی بعدی مسئله  "عدالت خواهی و عدالت گستری و عدالت محوری" است، اظهار داشت: آن طرف این موضوع فساد ستیزی است و اینها با هم است و آن چیزی است که امروز ملت ما عطش آن را دارد و سرچشمه مبارزه با فساد در دولت است آنجا باید با آن مبارزه بشود و ریشه فساد در آنجا خشکانیده بشود. همین بحث حقوق های نجومی که بسیار هم آسیب زا بود و بحث واگذاری ها که شاهد آن بودیم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها