|
کدخبر: 164719

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

معاون نظارت هیأت عالی نظارت استان تهران در انتخابات شوراها گفت: از امروز (یکشنبه 22 فروردین) صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها در هیات‌های نظارت شهرستان‌‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیاست داخلی آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

محمد حسن تقی زاده معاون هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهرا افزود: با توجه اینکه فرصت چهارده روز بررسی‌ صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هیأت های اجرایی روز گذشته ۲۱فرودین به پایان رسیده و از فردا با تحویل پرونده‌های داوطلبان امر مهم احراز صلاحیت در هیات های نظارت شهرستان‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

معاون هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران تصریح کرد: معاون نظارت هیأت عالی نظارت استان تهران پرونده داوطلبانی که در این مرحله در هیات های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند، در هیأت عالی نظارت استان بررسی و نتیجه به فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد. 

تقی زاده اظهار داشت: این بررسی صلاحیت‌ها به مدت چهارده روز در هیأت‌های نظارت و هیات عالی، طول خواهد کشید و وضعیت اولیه آنان پس از آن از طریق فرمانداری‌ها به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: استعلام مدرک تحصیلی و وضعیت خدمت نظام وظیفه و احراز آن و نیز سایر سوابق داوطلبان در این مرحله با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر