|
کدخبر: 159326

مدارک موردنیاز برای داوطلبان انتخابات شوراها

داوطلبان موظف هستند گواهی عدم سوءپیشینه، کارت ملی، شناسنامه، کارت نظام وظیفه، یک قطعه عکس ۳ در ۴، مدرک دیپلم یا معادل آن برای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای ۲۰هزار نفر به همراه داشته باشند.

سیاست داخلی مدارک موردنیاز برای داوطلبان انتخابات شوراها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: داوطلبان موظف هستند گواهی عدم سوءپیشینه، کارت ملی، شناسنامه، کارت نظام وظیفه، یک قطعه عکس ۳ در ۴، مدرک دیپلم یا معادل آن برای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای ۲۰هزار نفر به همراه داشته باشند، همچنین اصل استعفای مقامات از جمله مدارک مورد نیاز برای داوطلبان است.

نورمحمد فردی روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنگ خطر موج چهارم کرونا به صدا در آمده و برای پیشگیری از افزایش تعداد بیماران باید در روزهای پایانی سال بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر وضعیت پنج شهرستان البرز زرد و دو شهرستان آبی است، افزود: شنبه آینده جلسه نهایی ستاد کرونای استان برای تصمیم‌گیری در خصوص روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات گرفته خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود از آغاز ثبت نام شوراها همزمان با سراسر کشور، خبر داد و گفت: بر اساس قانون، انتخابات در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انجام می‌شود و ثبت نام دواطلبان از امروز به دو روش حضوری و غیرحضوری به مدت هفت روز در فرمانداری‌های استان انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر