|
کدخبر: 155826

بازدید اعضای کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده شهر سی سخت

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در منطقه زلزله زده سی سخت از نحوه توزیع مواد غذایی، چادر و دیگر ملزومات انتقاد داشته و می گویند این کار به صورت مرتب و با برنامه انجام نمی شود.

سیاست داخلی بازدید اعضای کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده شهر سی سخت

اقبال شاکری ، با اشاره به سفر جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: امروز بنده به همراه جمعی از اعضای کمیسیون عمران از مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کردیم. خدا را شکر زلزله در این منطقه تلفات جانی نداشته و حال مردم مناطق مساعد است، ولی ساختمان ها بر اثر زلزله آسیب دیده اند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: تمام ساختمان هایی که به صورت غیر مهندسی ساخته شده اند و از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده نشده است، به صورت صد در صد تخریب شده است. ولی ساختمان هایی که با استانداردهای جدید و اسکلت بتنی ساخته شده است به بخش دیوارهای خارجی و داخلی آسیب وارد شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این امر نشان می دهد که سازمان نظام مهندسی علاوه بر دقت بر سازه بر بقیه اجزای ساخت و ساز باید دقت کافی به خرج دهد. نکته مهمی که مشاهده می شود مدیریت پراکنده در رسیدگی به زلزله زدگان است که در همه حوادث طبیعی کشور متاسفانه رخ می دهد.

شاکری در پایان تاکید کرد: در منطقه نیز کماکان بعد از گذشت چندین روز از این حادثه هنوز مردم شکایت دارند و گله مند هستند که وضعیت آنان تعیین تکلیف نشده است. مردم از نحوه توزیع مواد غذایی، چادر و دیگر ملزومات انتقاد داشته و می گویند به صورت مرتب و با برنامه انجام نمی شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها