|
کدخبر: 234412

راهنمای خرید روتختی مناسب

سبک زندگی راهنمای خرید روتختی مناسب

شاید وقتی صحبت از روتختی و خرید کالای خواب می شود، هرکس به فاکتورهای متفاوتی از آن دقت کند. شاید در اولویت بعضی افراد ظاهر پارچه روتختی از همه چیز مهم تر باشد که بتوانند با دکوراسیون اتاق خواب خود ست کنند و بتوانند تناژ رنگی را رعایت کنند. برای بعضی دیگر جنس و کیفیت پارچه سرویس خواب اهمیت بیشتری داشته باشند.

ما در این مقاله می خواهیم تمام فاکتورهای که باید قبل از خرید سرویس خواب به آن توجه کنید را بررسی کنیم. پس همراه ما باشید.

فاکتورهای مهم در خرید کالای خواب

جنس خوب روتختی

اولین فاکتوری که باید هنگام خرید روتختی به آن توجه کنید، جنس مرغوب و پارچه باکیفیت است. شما باید روتختی را انتخاب کنید که پارچه ای لطیف و تنفس پذیر داشته باشد. بیشتر افراد هنگام خواب دچار تعریق می شوند. بنابراین باید در طول شب که شما خواب هستید پارچه روتخی شما قابلیت این را داشته باشد که هوا را از خود عبور دهد و بتواند اکسیژن را به بدن شما برساند. اگر روتختی شما این ویژگی را نداشته باشد، پس از مدتی شاهد بوی افتضاح و منزجر کننده عرق بدن هستید که به خورد لحاف و ملحفه رفته و باعث آزار شما می شود.

بعضی از افراد پوست حساسی دارند و در صورتی که پارچه کالای خوابی که بدن آنها با آن در تماس است، زبر باشد دچار خارش، التهاب و قرمزی پوست می شوند. پس فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید لطافت و درصد بالای نخی است که در دوخت روتختی شما به کار رفته است.

روتختی-۱

ویژگی دیگری که نشان می دهد یک روتختی با کیفیت است، دوخت تمیز و استفاده از الیاف درجه یک است. به زبان عامیانه یک روتختی باید پف کافی داشته باشد. برای همه ما اتفاق افتاده از روتختی استفاده کنیم و پس از مدت کوتاهی از شستشو یا استفاده، پف آن می خوابد و لحاف تخت و شل می افتد. چه چیزی افتضاح تر از این؟ در این صورت پولی که برای خرید روتختی پرداخت کردیم بر باد رفته و کالای خواب مناسبی هم در ازای آن دریافت نکرده‌ایم.

حواستان به رنگ روتختی باشد! شاید در نزدیکی عید تصمیم بگیرید که پالت رنگی اتاق خواب خود را تغییر دهید و راهی بازار و پاساژها شوید. در گشت و گذار خرید با یک رنگ روتختی شاد برخورد کنید؛ اما پس از یکبار شستشو، شاهد یک سرویس خواب رنگ و رو رفته‌ای شوید که گویا صد سال است از آن استفاده می کنید و کهنه شده است. پس یادتان باشد که هنگام خرید روتختی از جنس پارچه مطمئن شوید.

تنوع کامل رنگ و طرح روتختی

فاکتور بعدی که برایمان حائز اهمیت است، انتخاب راحت طرح و رنگ مورد علاقه مان است. با توجه به بازار امروز که تنوع کالای خوب بسیار بالا رفته و ما دسته بندی جداگانه‌ای از جمله روتختی اسپرت، عروس، کودک و نوزاد، روتختی کلاسیک نوجوان، هتلی، تک رنگ و طرح دار،گل دار، چاپی، سه بعدی، دخترانه و پسرانه تک نفره و دونفره برای خرید روتختی داریم، باید دستمان برای انتخاب روتختی مورد نظر باز باشد. برندهای معتبر و با کیفیت با برنامه ریزی و توجه به نیازهای مشتری، کالکشن کاملی از تمام رنگ ها و طرح های روز دنیا دارند.

قیمت روتختی

نوبتی هم که باشد، نوبت به مهم ترین فاکتور هنگام خرید هر نوع وسیله ای است. با توجه به اوضاع اقتصادی ما باید برای خرید مایحتاج خانه و زندگی‌مان وقت بگذاریم. در نتیجه برایمان مهم است که قیمت معقولی برای خریدن روتختی با کیفیت خوب پرداخت کنیم. درست است که بین انواع روتختی های شیک و لاکچری و کالای خواب ارزان قیمت تفاوت هایی وجود دارد، اما قرار نیست که ما برای خرید یک روتختی خوب قیمت سرسام آوری پرداخت کنیم.

روتختی نوزاد

وقتی نوبت خرید سیسمونی برای فرزندمان می شود، تمام دقت، ذوق و سلیقه مان را صرف خرید وسایل دلبندمان می کنیم. اما چیزی نمی گذرد تا می بینیم وسیله ای که خریدیم به درد کودک نمی خورد و دوباره باید برای خرید اقدام کنید. سرویس خواب کودک یکی از همان موارد است. طبیعی است که شما تجربه ای برای خرید روتختی نوزاد ندارید، پس برای داشتن بهترین خرید در ادامه همراه ما باشید.

روتختی-۲

سرویس خواب نوزاد با کیفیت بالا

در وهله اول، پوست کودک نازک و حساس است. پس باید در جنس پارچه تمام دقت خود را به خرج دهید. درست است که شاید سرویس خواب های توری و سنگین توجه شما را جلب کند اما کودک شما از خوابیدن روی آن لذتی نمی برند.

پارچه های روتختی نوزاد

پاچه های که برای روتختی کودک و نوزاد استفاده می شود شامل موارد ذیل است:

پارچه های پنبه ای

پارچه های ابریشمی

پارچه های نخی

پارچه های ابریشمی

پارچه مخملی

پارچه کتان

پارچه تترون

از طرفی باید اطمینان خاطر داشته باشید که پارچه روتختی نوزاد فاقد هرگونه مواد شیمیایی باشند تا در صورتی که کودک شما پتو یا بالش خود را در دهان می کنند، باعث آسیب به بدن کودک دلبندتان نشود.

نکته بعدی این است که روتختی نوزاد شما باید شامل تمام تکه های روتختی باشد؛ از جمله ملحفه کش دار، لحاف، روبالشی، کاور کوسن، گارد کوچک و بزرگ کودک.

در آخر شما باید روتختی نوزاد را مکمل رنگ سرویس تخت و پرده اتاق او انتخاب کنید تا زیباترین و جذاب ترین اتاق را برای او تزئین کنید.

فروشگاه اینترنتی کالازم

با توجه به شرایط امروزی، بیشتر خرید های ما اینترنتی شده و تمام مایحتاج را از طریق اینترنت خرید می کنیم. شما باید برای خرید اینترنتی اطمینان کافی داشته باشید و بتوانید بهترین خرید را با چند کلیک انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی کالازم، یک فروشگاه اینترنتی با سابقه درخشان در فروش اقلام مختلف است که به صورت اختصاصی در حوزه روتختی و کالای خواب فعالیت می کند و دارای تنوعی بی نظیر از انواع برندهای روتختی و مدل های روتختی های تک نفره و دونفره اسپرت و قیمت مناسب تا روتختی های تک و لاکچری با قیمت باورنکردنی است. کالازم دارای ویژگی های فوق العاده ای است که او را از مابقی فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند.

برخی مزایای فروشگاه اینترنتی کالازم عبارتند از:

  • قابلیت پرداخت درب منزل
  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • پشتیبانی پس از خرید
  • ضمانت اصالت کالا
  • امکان مرجوع کالا تا ۷ روز پس از خرید
  • پایین ترین قیمت کالاها نسبت به قیمت فروش بازار
  • تمامی برند های باکیفیت روتختی همراه با قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا

با بررسی کوتاه و اجمالی می توانید بهترین خرید را از کالازم داشته باشید و مشتری ثابت او شوید. یادتان باشد که شما اصاحب اختیار در خرید هستید، پس شما انتخاب کنید که از کجا، با چه قیمت و کیفیتی کالای مورد نظر خودتان را بخرید.

لازم به ذکر است که شما می توانید از کالازم جدا از سرویس خواب، تمام نیازهای خود را تهیه کنید و خاطره ای خوش از یک خرید اینترنتی بسازید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها