|
کدخبر: 208447

مزایای پنجره با فریم پی وی سی از زبان هافمن

چند سالی است که پنجره‌‌های پی وی سی جای خود را به پنجره‌‌های قدیمی داده‌اند و در معماری مدرن جایی پیدا کرده‌اند.

کافیست نگاهی به اطراف کنید تا چشمتان به گوشه‌هایی از این تحول بخورد. اما شاید این سوال ذهنتان را درگیر کرده باشد که چه چیزی باعث محبوبیت این پنجره‌ها،‌ نسبت به پنجره‌‌های قدیمی شده‌ است؟‌ چرا دیگر از پنجره‌‌های آهنی استفاده نمی‌شود؟‌ اگر به دنبال جواب این نوع سوال‌ها هستید،‌ با ما همراه باشید و با مزایای پنجره با فریم پی وی سی آشنا شوید. همانطور که به نظر می‌رسد،‌ پروفیل‌‌های پی وی سی برندهای مختلف، از کیفیت‌های متفاوتی برخوردارند؛ از همین رو،‌ اگر به دنبال محصولی مرغوب هستید،‌ پروفیل در و پنجره هافمن را فراموش نکنید.

در-و-پنجره

پنجره با فریم PVC چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا تا به امروز چشمتان به پنجره‌های پی وی سی خورده یا حداقل با اسم آن‌ها آشنا هستید. پنجره پی وی سی، نوعی پنجره دوجداره محسوب می‌شوند که با استفاده از ماده PVC تولید شده‌اند. کلمه PVC نشان‌دهنده ساختار خود یعنی پلی وینیل کلراید است؛‌ این ماده نوعی پلاستیک به‌شمار می‌رود. کاربرد این ماده شگفت‌انگیز، تنها به ساخت فریم در و پنجره محدود نمی‌شود، بلکه امروزه به عنوان ماده مهمی در پتروشیمی جهان شناخته می‌شود. نمونه‌ای از دیگر کاربردهای PVC را می‌توان در ساخت لوله‌ هم مشاهده کرد.

نگاهی به برخی از مزایای پنجره با فریم پی وی سی

تا به اینجا با پنجره UPVC آشنا شدیم و اطلاعات کلی از آن را با هم بررسی کردیم؛‌ حال وقت آن رسیده که نگاهی به مزایای این نوع پنجره‌‌ داشته باشیم. همانطور که در بخش‌های قبلی گفته شد، برندهای تولیدکننده پروفیل در و پنجره یو پی سی با هم تفاوت‌‌هایی دارند؛‌ از همین رو،‌ ما امروز پنجره‌ یو پی وی سی هافمن را معیار خود قرار دادیم و مزایای آن را بررسی می‌کنیم؛‌ پس با ما همراه باشید.

عایقی مناسب برای صدا و گرما

یکی از مهم‌ترین دلیل‌های محبوبیت پنجره‌‌های پی وی سی و یو پی وی سی در سراسر جهان،‌ عایق بودن آن‌ها است. این نوع پنجره‌‌ها به میزان گسترده‌ای از آلودگی صوتی خارج از خانه کم می‌کند و فضایی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند. همچنین این نوع پنجره‌های عایق مناسبی در برابر گرما و سرما هستید و دما را انتقال نمی‌دهند. البته باید افزود که میزان عایقی پنجره پی وی سی به عواملی مانند نوع شیشه،‌ نوع پروفیل و… بستگی دارد. پس اگر سر و صدای خیابان آرامش را از زندگی شما گرفته،‌ پنجره‌ یو پی وی سی هافمن را انتخاب کنید.

در-و-پنجره۱

فریم پی وی سی مستحکم‌تر از فلز

از دیگر مزایایی شگفت‌انگیز پنجره‌های PVC،‌ استقامت آن است. برخلاف تصور این فریم‌ها از استحکام بسیار بالایی برخوردارند؛ استقامت یک فریم پی وی سی به میزانی است که آن را می‌توان رقیبی قدرتمند برای پنجره‌های فلزی دانست؛‌ حتی برخی از فریم‌های پی وی سی از فلز هم مستحکم‌تر هستند و به راحتی آسیب نمی‌بینند. از دیگر مزیت‌‌های این نوع پنجره‌ این است که به راحتی دچار فرسایش نمی‌شوند و تا سال‌‌ها می‌توانند عمر کنند.

فریم پی وی سی مناسب برای هر سلیقه‌ای

از شکل‌ و انعطاف‌پذیری پروفیل پی وی سی،‌ می‌توان به عنوان یکی از دیگر مزیت‌های آن نام برد. این انعطاف پذیری باعث شده که پنجره‌های پی وی سی در شکل و ابعاد گوناگونی طراحی و تولید شوند. از همین رو،‌ اگر طراحی خاصی از پنجره در ذهنتان است،‌ می‌توانید آن را با شرکت تولید کننده پروفیل در و پنجره یو پی وی سی هافمن به اشتراک بگذارید و ایده‌های خود را به بهترین شکل عملی کنید.

قابلیت نصب آسان

معمولا تعویض پنجره قدیمی در یک ساختمان،‌ با به‌هم‌ریختگی‌هایی به همراه است و می‌توانند زندگی شما را برای مدتی با دشواری‌هایی همراه کند. اما با پنجره با فریم PVC،‌ از این مشکل در امان هستید. این نوع پنجره‌های معمولا از نصب راحتی برخوردارند و در مدتی کوتاه و بدون هیچ تخریبی در مکان پنجره قبلی نصب می‌شوند. پس دیگر نگران نباشید و با ثبت سفارش از شرکت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی هافمن،‌ انتخابی مطمئن را پشت‌سر بگذارید.

در این نوشته با پنجره‌هایی با فریم پی وی سی آشنا شدیم و نگاهی به برخی از مزایای آن هم داشتیم. پس اگر حالا تصمیم به خرید پروفیل در و پنجره‌ دارید، ما شرکت هافمن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هافمن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده پروفیل در و پنجره،‌ کیفیت محصول را ضمانت و سفارش شما را پشتیبانی می‌کند؛‌ همچنین پس از دریافت محصول، پنجره‌ شما را بدون تخریب نصب می‌کند. پس همین حالا با شماره ۱۶۴۴ تماس بگیرید و پس از مشاوره با اپراتورهای هافمن،‌ سفارش خود را ثبت کنید. 

در-و-پنجره۲

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها