|
کدخبر: 200960

پیشنهادهای جذاب برای زوج های جوان

ویروس کرونا در این روزها، باعث شده که کارهایمان دیگر آن نظم گذشته را نداشته باشد. جشن های عروسی هم از مواردی است که کرونا به صورت مستقیم روی آن ها اثر گذاشته است. ولی این روزها بهتر است تصمیم های صحیحی بگیرید.

سبک زندگی پیشنهادهای جذاب برای زوج های جوان

تحمل شرایط فعلی و این همه نگرانی مرگ و بیماری کار آسانی نیست ولی اینکه ببینیم این بیماری چگونه می‌تواند خلاقیت به وجود بیاورد، خیلی جذاب است. یکی خلاقیت‌ها برپا کردن مراسم عروسی به صورت اینترنتی و آنگاه فرستادن غذا برای مهمانان است.

عروسی با فاصله گذاری

عروسی در فضای باز در برخی از ایالت‌های امریکا مجاز است، ولی فاصله گذاری اجتماعی هنوز نیز بهترین شیوه است. قرار دادن صندلی‌ها با رعایت فاصله لازم از یکدیگر کمک می‌کند که مهمانان فضای سالم و شخصی شان را حفظ کنند.

در بعضی موارد هم زوج‌ها پا را از برگزار کردن مراسم در فضای باز فراتر گذاشتند و برای برپا کردن مراسم‌شان به کویر و جنگل رفتند.

یک سفر کوتاه بروید 

روزهای اول کرونا، بسیاری سفر کردن را برای جلوگیری از انتقال بیماری منع کردند، البته هنوز هم بهتر است از سفرهای غیر ضروری و طولانی مدت دوری کنید.

یک ماه عسل کوتاه با رعایت همه پروتکل های بهداشتی می تواند جایگزین مناسبی برای عروسی ها در دوران کرونا باشد.

در آخر بگوییم که اگر بتوانید به صورت ساده بدون میهمانی و یا رفتن به مسافرت زندگی خود را شروع کنید آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

منبع: بیتوته

ارسال نظر