|
کدخبر: 170908

پوست هندوانه چه خواصی دارد؟

پوست هندوانه را دور نریزید چون فواید و خواص آن برای بدن بیشمار است، از تقویت قوای جنسی در مردان تا کاهش سریع فشارخون و جلوگیری از سکته بخشی از این فواید جالب است.

سبک زندگی پوست هندوانه چه خواصی دارد؟

هندوانه میوه‌ای خوشمزه و آبدار که مصرف آن به اکثر افراد پیشنهاد می‌شود.  پوست هندوانه نسبت به میوه آن، حاوی آب و شکر کمتر و فیبر بالاتری است. از این رو سنگین تر بوده و مزه کمتری نیز دارد. قسمت سفید پوست این میوه دارای مقدار زیادی «سیترولین» نوعی اسیدآمینه است که با گشاد کردن سرخرگ ها، گردش خون را بهبود می دهد. پوست آن، آب لیمو و شکر را در مخلوط کن بریزید تا یک نوشیدنی گوارا به دست بیاید.

خواص پوست هندوانه: 

شاید ۹۹ درصد افرادی که میوه‌ی هندوانه را خریداری می‌کنند بعد از خوردن قسمت داخلی این میوه، پوست آن را به عنوان دورریز کنار می‌گذارند در حالی که از همین پوست میوه می‌توان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات را درمان کرد. 

پوست هندوانه برای افزایش قدرت جنسی مردان: 

برخی از تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که دچار اختلال خفیف در نعوظ هستند می‌توانند برای رفع مشکل جنسی خود از پوست هندوانه استفاده کنند. سیترولین آمینو اسید موجود در پوست هندوانه ماده‌ای است که برای این افراد لازم می‌باشد. بهتر است پوست هندوانه را به صورت پوره درآورده و با آب لیمو مخلوط کرده میل کنید.

 

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها