|
کدخبر: 147437

هازارد بدتر از بیل؛ ۱۳۰ میلیون یورو برای هیچ

مقایسه آمار ادن هازارد با عملکرد دو سال اول حضور بیل در رئال بیش از پیش نشان می دهد که ستاره بلژیکی چه خرید ناموفقی بوده است.

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۸، مادریدی‌ها به دنبال جذب یک جایگزین برای او بودند اما در نهایت اقدامی نکردند. در نهایت در تابستان ۲۰۱۹ ادن هازارد با هزینه ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و پیراهن شماره ۷ این تیم که یک پیراهن افسانه‌ای است را به تن کرد اما به هیچ عنوان نتوانسته جایگزینی مناسب برای رونالدو باشد.

هازارد نه تنها نتوانست جای رونالدو را پر کند بلکه تبدیل به یک بازیکن بسیار ضعیف شد که همواره با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. آمار او از آمار شروع گرت بیل در رئال نیز بسیار ضعیف تر بوده است.

بیل در سال اولش در رئال عملکرد خوبی داشت و بسیار بهتر از ادن هازارد کار کرد. ستاره ولزی در سال اول حضورش در رئال مادرید، در فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا گل های حساسی به ثمر رساند.

گرت بیل در فصل اول حضور خود ۳۲ گل به ثمر رساند و در ۵۹ درصد از دقایق ممکن به میدان رفت. بیل در فصل دومش در ۷۸ درصد از دقایق ممکن بازی کرد. اما ادن هازارد در فصل اول خود، تنها ۳ گل به ثمر رساند و در ۳۳ درصد از دقایق ممکن به میدان رفت. ادن هازارد در این فصل هم تا اینجای کار تنها در ۱۶ درصد از دقایق ممکن به میدان رفته است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر