|
کدخبر: 129098

سیر تا پیاز شیلد صورت + قیمت

وقتی این شیلد روی صورت قرار می‌گیرد، دیگر امکان لمس صورت توسط دست وجود ندارد و در نتیجه از انتقال بیماری‌ها تا حد زیادی پیشگیری می‌شود.

سبک زندگی سیر تا پیاز شیلد صورت + قیمت

شیلد محافظ یکی از وسایل محافظ شخصی است که از صورت در برابر آلودگی‌ها و انتقال ویروس حفاظت می‌کند. این نوع از شیلد محافظ صورت به منظور پیشگیری از انتقال بیماری‌های عفونی تهیه شده است. البته از این محصول به جای ماسک نمی‌توان استفاده کرد اما کاربردی و بسیار راحت است.

به کارگیری این محصول به خصوص برای افرادی که جزء کادر درمانی هستند، ضروری محسوب می‌شود. زیرا مانع از برخورد ترشحات بدن بیمار به آنها می‌شود و بی‌اراده نمی‌توان دست خود را به صورت زد. ب

وقتی این شیلد روی صورت قرار می‌گیرد، دیگر امکان لمس صورت توسط دست وجودندارد و در نتیجه از انتقال بیماری‌ها تا حد زیادی پیشگیری می‌شود.

شیلد جایگزین ماسک نیست!

محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافتند شیلدهای پلاستیکی صورت محافظ‌های ضعیف‌تری نسبت به ماسک‌های استاندارد هستند. این شیلدها دور از صورت قرار می‌گیرند و در قسمت پایین و پهلوها شکاف دارند و در صورت سرفه یا عطسه فرد حامل کرون اویروس، قطرات بیشتری به فضا پخش می‌شوند. این آزمایشات در مورد استفاده از ماسک‌های دارای فیلتر هوا هم نشان داد که آنها به اندازه ماسک‌های معمولی مؤثر نیستند.

«راوینا کولار»، سرپرست تیم تحقیق، در اینباره، می‌گوید: «افراد نباید به ماسک‌های دارای فیلتر هوا یا شیلدها اتکاء کنند. آنها به قدر کافی ویژگی محافظتی ندارند. افراد باید از ماسک‌های معمولی استاندارد استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.»

البته باید به این نکته توجه داشت که استفاده همزمان از شیلد و یک ماسک تنفسی مناسب، ترکیبی عالی و قابل اطمینان در برابر ویروس کرونا می‌سازد. همچنین شیلد برخلاف برخی از ماسک‌ها، یکبار مصرف نیست و قابل شستشو و استفاده متناوب است.

قرنطینه+کرونا+ویروس+آنفلوانزا+سرماخوردگی+دورکاری

مکانیسم اصلی انتقال COVID از طریق قطرات است. شیلدهای صورت برای پیشگیری از ورود قطرات به بینی، دهان و چشم عالی هستند. این یعنی حفاظت از قسمت‌های خاص بدن که اتفاقا ویروس برای ایجاد عفونت به همان‌ها وارد می‌شود. برای استفاده بهتر از محافظ صورت این سه مورد را را فراموش نکنید:

۱-هم شیلد بزنیم هم ماسک

استفاده از شیلد صورت بیشترین فایده را هنگامی دارد که به همراه ماسک استفاده شود. ماسک صورت پارچه‌ای از دیگران محافظت می‌کند. نوع دوستی که شما با پوشیدن آن از خود نشان می‌دهید، مهربانی در حق دیگران است و این مهربانی وقتی شخصی برای شما ماسک می‌زند، به شما بر می‌گردد.

در این هنگام که هر دو طرف ماسک می‌زنند، جادوی واقعی رخ می‌دهد. ماسک من از تو محافظت می‌کند، ماسک تو از من محافظت می‌کند.

حالا افزودن شیلد صورت، نو علی نور است و از خود شخصی که از آن استفاده کرده محافظت می‌نماید.

۲- شیلد را درست روی صورت قرار دهید

شیلد باید به سطح چانه یا پایین آن برسد. در واقع این سپر دفاعی تقریباً باید از گوشه به هر دو گوش‌ برسد. ضمن اینکه نباید بین پیشانی و جلوی شیلد شکافی وجود داشته باشد. مگر اینکه پوششی روی شکاف قرار داشته باشد. در غیر این صورت قطره‌ها می‌توانند از شکاف عبور کرده و روی صورت شما فرود می‌آیند.

۳-بعد از هر بار استفاده، شیلد را ضد عفونی کنید

منبع موثق CDC پیشنهاد می‌کند در صورت موجود بودن به دستورالعمل‌های سازنده مراجعه کنید. اگر هیچ دستورالعملی وی آن نبود بهتر است شیلد را با یک شوینده خنثی و آب گرم شسته و بعد آبکشی نمایید تا هر گونه گرد و غبار و آلودگی قابل مشاهده از روی آن پاک شود.

سپس شیلد را با ضد عفونی کننده‌ای که ترجیحاً بر پایه کلر باشد، ضد عفونی کنید. الکل به مرور زمان پلاستیک و چسب‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر این، ممکن است هرگونه خاصیت ضد لعاب یا ضد مه شیلد را از بین ببرد. پس از آن دوباره با آب تمیز آبکشی کرده تا هرگونه باقیمانده را از بین ببرید. برای از بین بردن هر گونه رطوبت باقیمانده، از سشوار یا دستمال کاغذی تمیز استفاده کنید.

نگاهی به حدود قیمت شیلد در بازار

در حال حاضر از حدود ۱۰ تا ۷۰ هزار تومان می‌توان برای خرید انواع شیلد در بازار اقدام کرد. بسیاری از شرکت‌های داخلی نیز در حال حاضر به تولید این محصول مشغول هستند.

شیلد تلقی (نگهدارنده فلزی) ۱۴ هزار تومان

شیلد تاشو  ۱۴ هزار تومان       

شیلد تلقی (نگهدارنده تلقی) ۹ هزار و ۵۰۰ تومان

شیلد محافظ صورت ZIPPY ۲۰ هزار تومان

شیلد شیشه ای مهندسی ۹۰ هزار تومان

شیلد پزشکی ۴۱ هزار تومان

شیلد صورت طبی ۴۱ هزار تومان

هدگیر محافظ صورت ۶۹ هزار تومان

شیلد حرفه‌ای lifely    ۲۱ هزار تومان

شیلد دولایه ZIPPY  ۳۴ هزار تومان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها