|
کدخبر: 126910

این نکات سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند + اینفوگرافی

با شیوع کرونا تغییر در سبک زندگی امری اجتناب‌ناپذیر است در غیر این‌صورت حتی فعالیت‌های معمول پیش از همه‌گیری این ویروس خود عامل تضعیف سیستم ایمنی بدن و آسیب‌پذیر شدن در برابر آن خواهد شد.

سبک زندگی این نکات سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند + اینفوگرافی

شیوع ویروس کرونا در دنیا روال زندگی روزمره را بر هم زده است به‌طوری که کلیه فعالیت‌های معمول را تحت تأثیر قرار داده است.

با وجودی‌که مصرف ماسک در مکان‌های عمومی به‌ویژه فضاهای سربسته و رعایت فاصله اجتماعی برای پیشگیری از گسترش زنجیره کرونا توصیه شده است اما بی‌توجهی به نکاتی که تا پیش از کرونا موضوع مهمی نبود خود می‌تواند موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن و کاهش مقاومت در برابر کووید-۱۹ شود. برخی از موارد بدین شرح است:

مصرف بیش از حد قند و شیرینی‌جات

مسافرت‌های کاری طولانی و مکرر

بی‌کیفیتی در خواب و بی‌خوابی

استرس بیش از حد

افسردگی، غصه و ناامیدی

کمبود ویتامین‌ها و املاح معدنی

درون‌ریزی احساسات و گوشه‌گیری

سر و صدای زیاد

مصرف زیاد مُسَکِن‌ها و آنتی اسیدها

ایمنی+اینفو

منبع: بهداشت نیوز
  • بیست پرس ارسالی در

    با سلام
    دوست و همراه بزرگوار
    همانطور که مستحضرید دریافت مخاطب یکی از نیازهای اساسی هر سایت به منظور به دست آوردن بازدیدهای مداوم و رنکینگ بهتر در بین سایت های کشور است.
    بک لینک یکی از روش های رایج اشتراک گذاری مطالب با مخاطبان سایر رسانه ها است که طراحان در این زمینه با دریافت مبالغی به صورت ماهانه این امکان را فراهم می آورند.
    به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه در سایت های کوچک نیازمند ایجاد کمپین مشترک بین این سایت ها هستیم تا با اشتراک گذاری لینک ما بین یکدیگر به رشد و بالندگی یکدیگر کمک کرده و زمینه را برای دریافت تبلیغ و رشد اقتصادی خود فراهم آورند.
    به همین منظور اینجانب آمادگی خود را برای همکاری مشترک با جنابعالی به منظور اشتراک گذاری لینک در سایت بیست پرس اعلام می کنم.
    مصطفی خدابخشی
    20press.com
    09124458308

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها