|
کدخبر: 234823

نقش مهم وام مسکن درخانه‌دار شدن مردم

عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: تسهیلات بانک منجر به تأمین مسکن بیش از ۱۰ میلیون خانوار در سراسر کشور شده که عملاً نزدیک به نیمی از ایرانیان با تسهیلات مسکن صاحب‌خانه شده‌اند.

محمدحسن علمداری به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تأسیس بانک با بیان اینکه بانک مذکور طی چهار دهه گذشته از ساخت، تولید و تأمین حدود ۱۱ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور حمایت مالی-اعتباری صورت داده است، گفت: تسهیلاتی که بانک عامل بخش مسکن برای ساخت و خرید خانه طی سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به افراد و مشتریان بانک پرداخت کرده است منجر به تأمین مسکن بیش از ۱۰ میلیون خانوار در سراسر کشور شده که با توجه به سکونت ۲۴ میلیون خانوار در پهنه کشوری، عملاً نزدیک به نیمی از ایرانیان با تسهیلات این بانک صاحب‌خانه شده‌اند.

علمداری معتقد است، مسکن گران‌ترین کالایی است که یک خانوار در طول دوران زندگی‌اش آن را خریداری می‌کند و از آنجا که بانک تخصصی بخش مسکن نقش اصلی و محوری را در این مسیر برعهده داشته، این یک افتخار برای پرسنل بانک محسوب می‌شود.

عضو هیأت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: خانه‌دار شدن افراد با تسهیلات بانک باعث خوشحالی و جلب رضایت مردم می‌شود و همین اتفاق میمون دعای خیر برای تک تک پرسنل بانک به همراه دارد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر