|
کدخبر: 233079

حل مشکل ثبت نام مجردها برای طرح ملی مسکن

در حالی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود ثبت‌نام مجردان متقاضی مسکن حمایتی از ۲۰دی ماه شروع می‌شود، برخی خبر دادند که گزینه ثبت‌نام مجردها همچنان غیرفعال است.

با وجود آنکه وزارت راه و شهرسازی از دیروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ برای ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن فراخوان داده شده بود، به دلیل عدم امکان ثبت نام برای گروه سنی ۲۳ تا ۴۵ سال وجود نداشت و امروز مشکل سامانه ثبت‌نام رفع شده است و گزینه مرد مجرد ۲۳ الی ۴۵ سال در سامانه اضافه شده است.

برای ثبت‌نام مسکن حمایتی باید به آدرس  https://saman.mrud.ir/ مراجعه کنید و در صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن کلیک کنید. در انتهای صفحه گزینه متن بالا را مطالعه کرده و می‌پذیرم را بزنید. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما کد ملی و شماره تماس می‌خواهد. در مرحله بعد وارد صفحه مشخصات فردی می‌شوید که در قسمت پایین صفحه، سمت چپ، گزینه مرد مجرد ۲۳ الی ۴۴ سال دیده می‌شود. به جز این گزینه، گزینه ثبت‌نام زنان مجرد بالای ۳۵ سال هم در سامانه برای ثبت‌نام مجردان وجود دارد.

برای استفاده از سامانه از نسخه ۵۱ به بعد مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا نسخه ۵۱ به بعد مرورگر کروم استفاده کنید. اگر هنگام ثبت نام با مشکل فنی مواجه شدید مرورگر خود را تغییر دهید، ممکن است مشکل حل شود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، سایت ثبت‌نام مسکن حمایتی فقط از گوشی‌های اندروید پشتیبانی می‌کند و شیوه بهتر ثبت‌نام این است که افراد با رایانه‌های شخصی وارد سایت ثبت‌نام شوند همچنین امکان ثبت‌نام با گوشی آیفون وجود ندارد زیرا سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن گوشی‌های آیفون را پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها