|
کدخبر: 211032

خبری خوش برای ساکنین شهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این که تعداد واحدهای تحویلی مسکن مهر از مرز ۷۰ هزار واحد عبور کرده از آغاز عملیات اجرایی مترو پردیس در هفته آینده خبر داد.

 مهدی هدایت با اشاره به افتتاح ۴۰۳۰ واحد مسکن مهر پردیس، اظهار کرد: امروز تحویل و واگذاری ۴۰۳۰ از واحدهای باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر آغاز شد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰۰ واحد مربوط به فاز ۱۱، حدود ۱۴۰۰ واحد برای فاز ۸ و مابقی نیز از فازهای ۵ و ۹ بود که از امروز مالکان می‌توانند برای تحویل آنها به کارگزاری شرکت عمران پردیس مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ممکن است یک سری نواقص در واحدها باشد که مالکان با یک چک لیست واحدها را تحویل می‌گیرند و نواقص در بازه مضخی توسط پیمانکار برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با احتساب امروز،‌ تعدادی واحدهای تحویل شده از مرز ۷۰ هزار واحد عبور کرد.

هدایت بیان کرد: برای واحدهای تحویلی امروز،‌ مراسم افتتاح برگزار نشده است. افتتاح این پروژه‌ها به‌ همراه تقاطع غیرهمسطح و کلنگ‌زنی مترو پردیس طی روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: حدود ۱۴ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، در پردیس یک پروژه متوقف نداریم. متاسفانه از سال ۹۳ تا سال ۹۸ حدود ۱۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس عملا متوقف شده بودند که دلیل تاخیر در تکمیل و تحویل این واحدها همین مسئله است.

وی با بیان این‌که هیچ واحد معارض داری در پردیس نداریم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا چهارماه آینده همه واحدهای مسکن مهر را تحویل دهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر