|
کدخبر: 162164

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در ایام نوروز اعلام شد

اگر در روزهای پایانی سال ۹۹ معامله خودرو انجام داده اید و خودرویی خریداری کرده اید و برای تعویض پلاک در انتظار سپری شدن تعطیلات نوروزی و بازگشایی مراکز تعویض پلاک هستید باید بدانید که مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور از فردا – شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ – از ساعت ۷ صبح تا۱۴ فعال هستند.

خودرو ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در ایام نوروز اعلام شد

 شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ – بسیاری از اداره جات و سازمان های دولتی فعالیت خود را در سال جدید به صورت رسمی آغاز می کنند اما با توجه به این که در مورد خصوصی بودن مراکز تعویض پلاک برخی متقاضیان این پرسش را مطرح کرده اند که آیا این مراکز هم از فردا به کار عادی خود باز می گردند؟

 اگر در روزهای پایانی سال ۹۹ معامله خودرو انجام داده اید و خودرویی خریداری کرده اید و برای تعویض پلاک در انتظار سپری شدن تعطیلات نوروزی و بازگشایی مراکز تعویض پلاک هستید باید بدانید که مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور از فردا –  شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ – از ساعت ۷ صبح تا۱۴ فعال هستند.

ضمنا امکان دریافت نوبت برای فردا از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس https://nobatdehi.epolice.ir  ازهم اکنون میسر است. بر این اساس بیش از ۲۵۰ مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در کشور – که از این تعداد ۷ مرکز در تهران واقع است – از فردا آماده سرویس دهی به متقاضیان خواهند بود.

پیش از این رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از متقاضیان درخواست کرده بود که حتما پیش از مراجعه به این مراکز از سایت نوبت دهی اقدام به اخذ نوبت کنند و از همان ساعت و زمان اعلام شده در نوبت خود به مراکز مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است اخیرا دیوان عدالت اداری در اختلاف بین پلیس راهور و دفاتر اسناد رسمی حق را به پلیس راهور داده و مراکز تعویض پلاک را به عنوان بخشی از بدنه دولت یا همان پلیس راهور به عنوان مرجع رسمی صدور سند خودرو به رسمیت شناخته است. بنابراین بعد از تعویض پلاک و صادر شدن سند سبز توسط پلیس دیگر لزومی به مراجعه به دفاتر اسناد نیست گرچه منع قانونی هم برای این کار وجود ندارد.

منبع: فردا

ارسال نظر