|
کدخبر: 266156

با درخواست عفو ۹۱ زن زندانی موافقت شد

رئیس کل دادگستری استان تهران در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت از موافقت با درخواست عفو ۹۱ نفر از مددجویان در پی دستور رئیس قوه قضاییه متعاقب بازدید از زندان زنان و اعزام هیاتی از سوی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

 علی القاصی در دومین روز از هفته قوه قضاییه که «حرکت جهادی، تحول و تعالی قضایی» نام‌گذاری شده، در صدر یک هیات قضایی از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت با مددجویانی ملاقات کرد که در پی قتل و به‌دلیل عدم شناسایی اولیای دم بلاتکلیف بودند.

القاصی دستور ریاست قوه قضاییه متعاقب بازدید از زندان زنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در پی دستور ریاست قوه قضاییه هیاتی به این زندان اعزام شد و با اهتمام و نظارت جدی، اقدامات این هیات دارای نتایج مثبت و قابل توجهی بود.

درخواست آزادی مشروط

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد درخواست آزادی مشروط داشتند که به‌طور ویژه درخواست آن‌ها در حال رسیدگی است.

وی اذعان کرد: همچنین حدود ۱۱۸ نفر درخواست عفو داشتند که در نهایت با درخواست ۹۱ نفر از این افراد موافقت شد که همه این موارد از نتایج و دستاوردهای حاصل از بازدید ریاست محترم قوه قضاییه از زندان زنان بوده است.

شایان ذکر است در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از کانون اصلاح و تربیت با درخواست آزادی پنج نفر از مددجویان که شرایط قانونی لازم را داشتند موافقت شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر