|
کدخبر: 233856

مفقود شدن کارمند راهداری در پی سیل + عکس

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از مفقودی یک نفر در آزاد راه پل زال - خرم‌آباد خبرداد، گفت: اطلاعاتی از این شخص دردسترس نیست.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: یک نفر در آزاد راه پل زال - خرم‌آباد مفقود شده است که از کارکنان اداره راه همان مناطق است. اطلاعاتی از این شخص دردسترس نیست اما تیم های عملیاتی از شب گذشته در حال جستجو این فرد هستند.

سیل-خرم-آباد

تلاش هلال احمر برای نجات ۵ مفقودی در بخش های مختلف کشور

وی افزود: در آذربایجان غربی در منطقه دره دینار ارومیه (حدفاصل مرز بین ایران، عراق و ترکیه) سه نفر به دلیل برف و کولاک مفقود شدند که با دستگاه امنیتی و مرزبانی رایزنی شده است که در صورت صدور مجوز عملیات جستجو این افراد آغاز شود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تصریح کرد: دو نفر در علم کوه منطقه کلاردشت مفقود شدند که در نهایت فوت شدند اما ما نتوانستیم جسد های آن ها را منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه این دو نفر از مربیان فدراسیون کوهنوردی هستند که در دیواره گیر می کنند، گفت: از روز چهارشنبه که این اتفاق به ما اطلاع داده شده است تیم های زمینی اقدام کرده است و متعاقبا تیم هوایی برای جستجو اقدامات خود را آغاز کرده است.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها