|
کدخبر: 211045

قتل ریحانه پارسا در ترکیه؟

شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید.

حوادث قتل ریحانه پارسا در ترکیه؟

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی بود .از بعد مهاجرت ریحانه پارسا او همیشه ویدیوها و عکس های برهنه از خودش منتشر کرده است و باعث حاشیه سازی های بسیاری از خودش شد. اخیرا اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام  ریحانه پارسا جزو بحث های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟

شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می دهد !

یکی از شوک آور ترین اخبار ، منتشر شدن خبر مرگ ریحانه پارسا بود. نام این خانم بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. خبر مرگ او از طرف ما تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می کند.

این خانم بازیگر در آخرین استوری ایسنتاگرامی خود لیست کار هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در ایسنتاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می خورد ، حرف های نامفهوم تری نیز می زند. تمام این اخبار حدسیات مخاطبان را به خودکشی می رساند.

و این بی خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می گیرد.

بیوگرافی و عکس ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. که در سال  ۱۳۷۷ به دنیا آمد. و مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا:

نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: ۱۳۷۷

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

منبع: رکنا
  • 🌈Samaneh🌈 ارسالی در

    اصلا در حدی نیست که بشه اخبارش رو دنبال کرد خواهشا این جور آدم ها رو گنده اش نکن ید

  • ناشناس ارسالی در

    به درک اشغال بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها