|
کدخبر: 210961

فیلمی از گلوله خوردن قاتل شهید آزمون

عامل شهادت سرگرد "مهدی آزمون" درکماست وحال عمومی اش خوب نیست.

حوادث

در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد "مهدی آزمون" در مورخه ۱۶ شهریور ماه سال جاری در شهرستان آبادان،  توسط سارق سابقه دار وشرور به اسم میلاد قضبانی، دستگیری عامل این جنایت بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

دراین رابطه مامورین پلیس آبادان باتلاشهای  شبانه روزی تمامی پاتوقهای این فرد جانی  را در نخلستانها ونیزارها برایش ناامن نمودند ودریک عملیات موفق به زخمی کردن میلاد قضبانی شدند اما وی باتوجه به تاریکی هوا ازطریق رودخانه موفق به فرار از منطقه گردید.

در ادامه ماموران پلیس اطلاعات با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه قاتل شهید آزمون با چند تن از دوستانش را در شهرستان شوش شناسایی کردند،

وپس از هماهنگی قضائی،  پس از درگیری مسلحانه یک نفر از اعضای این باند را به درک واصل کرده و ۲ نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین گیر شدند.

میلاد قضبانی شرور خطرناک آبادانی و قاتل شهید آزمون درون سرویس بهداشتی  مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

 در ادامه این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند،  در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری شورشی به همراه ۵ فشنگ مربوطه و مقادیری موادمخدر کشف شد.

 در این عملیات رئیس یگان امداد شهرستان شوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت که حال وی خوب گزارش شده است.

باتوجه به اینکه درسالهای گذشته شاهد انتشار کلیپهایی زیادی از شرارتها وقدرتنمایی میلاد قضبانی درفضای مجازی بوده ایم فیلم جان کندن این شرور خطرناک در سرویس بهداشتی واکنشهای زیادی را داشته واغلب مردم از زمینگیر شدن او خوشحال هستند.  

متهم در روز دستگیری اش به دلیل درگیری بامامورین به شدت زخمی شده وهم اکنون دریکی ازبیمارستانهای استان خوزستان در کما به سرمیبرد و تحت نظر پلیس میباشد.

منبع: رکنا

ارسال نظر