|
کدخبر: 189924

تقاضای قصاص برای قاتل سرباز گلستانی / محل اعدام کجاست؟

سردار رحیمی برای قاتل شهید مختوم نژاد تقاضای قصاص کرد.

حوادث تقاضای قصاص برای قاتل سرباز گلستانی / محل اعدام کجاست؟

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش در کشورمان هستند، اظهار داشت: ماموران ناجا با جانفشانی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه در روز نهم مرداد نیروی انتظامی دو شهید در تهران و دزفول تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهید مختوم‌نژاد پس از انتقال مجرم به دادگاه در راه برگشت با چاقو این شرور مورد اصابت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهید شد.

وی افزود: مجرمان امروز به حدی رسیدند که بر روی ماموران ما سلاح می‌کشند و در هیچ جای دنیا اینگونه نیست و متاسفانه هزینه جرم برای مجرمین به شدت کاهش پیدا کرده است؛ دستگاه قضا باید برخوردی جدی و قاطع با مجرمین کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: این سرباز فداکار حافظ ۱۰ جزء قرآن بود و اینگونه در راه تامین امنیت کشورش جان خود را فدا کرد.

رییس پلیس پایتخت گفت: در راه برقراری امنیت هیچگاه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و در این راه جان خود را فدا خواهیم کرد.

سردار رحیمی با هشدار به مجرمین اظهار داشت: سارقین، اشرار و اراذل و اوباش بدانند نیروی انتظامی لحظه‌ای در برخورد با آن‌ها تردید نخواهد داشت و با تمام توان در میدان حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توقع پلیس این است که در کمترین زمان ممکن در محل به شهادت رسیدن این سرباز فداکار این مجرم به دار آویخته شود، افزود: پلیس کمتر از ۱۰ ساعت قاتل این شهید بزرگوار را دستگیر کرد.

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    وقتی با مجرمین بزرگ برخورد نمی شود و در امنیت هستند طبیعی است که بقیه شرورتر می شوند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها